בזמן שאנחנו מבודדים בבית עם הטלוויזיה, שירותי ההזרמה חושבים על דרכים לנצל את המצב להרוויח צופים חדשים. הדוגמה המרכזית היא HBO שהחליטה מאתמול לספק לקהל המסוגר בביתו מגוון סדרות וסרטים לצפייה חינמית במשך 500 שעות ו-Disney+ הלכה בעקבותיה, אולם CBS האריכה את תקופת הניסיון החינמית שלה, אבל אין ספק שהדבר מצביע על עליה ניכרת של מנויים בכל אחד משירותי ההזרמה.
HBO מציעה בחינם באפליקציה שלה סדרות שונות בהן: "הסופרנוס", "ויפ", הסמויה", "עמוק באדמה", "עמק הסיליקון", "בולרז", "יורשים" ו"בארי". לצד אלו יכללו גם סרטים של Warner Bros כגון:" פוקימון: הבלש פיקאצ'ו", "לגו: החלק השני", "כמה רומנטי" ו"לחלום בגדול". נוסף להם, יהיו סרטים משנות ה-80 וה-90 כמו "אמפריית השמש", "הגשרים של מחוז מדיסון" ו"ארתור". כמובן שסדרות אלו זמינות רק בחיבורים או משתמשים שמוגדרים בארצות הברית.
מלבד ל-500 שעות הצפייה החינמיות, הרשת מתכננת במאי להשיק את שירות המנויים שלה ל-HBO Max. דבר שאומר שהשירות ההזרמה שבבעלות WarnerMedia יכלול את כל התוכן של HBO בנוסף לתוכן מורשה, שבו יהיו גם תכניות טלוויזיה מקוריות (כולל סדרת לייב אקשן של גרין לנטרן) וסרטים של Warner Max. מכך נראה שהאסטרטגיה של HBO חכמה ובהחלט תמשוך אליה יותר לקוחות.