Descent of Dragons, ההרחבה האחרונה של Hearthstone, מציעה לשחקנים הרבה הרבה דרקונים באותו זמן שהיא מוסיפה מצב משחק חדש לחלוטין
Hearthstone Descent of Dragons מבטיח לשחקנים דרקונים ומקיים. בחפיסות הקלפים החדשות שיצאו לרגל ההרחבה אפשר למצוא המוני דרקונים חדשים לצרף לחפיסות המשחק, או הצבאות שלנו. אבל יותר מעליית הדרקונים, המשחק מציע לנו את עליית הדרקון Galakrond. עם כניסתי הראשונה למשחק קיבלתי עותקים שונים של Galakrond עבור סוגי הגיבורים השונים. וכאן נכנסת המכניקה של ההרחבה – Invoke. יש המון קלפים חדשים שבנוסף ליכולת הרגילה שלהם, הם גם משפיעים על Galakrond, במידה והוא פעיל על הלוח. מהרגע שהוא נכנס ללוח, Galakrond מחליף את הגיבור ופעולות Invoke משדרגות אותו תוך כדי המשחק. הריבוי בקלפי דרקונים וקלפי Invoke בחפיסות החדשות הוא מעולה. אני לא חושב שיצאה לי חפיסה אחת בלי אחד משני סוגי הקלפים האלו. עוד מכניקה חדשה שנוספה למשחק היא משימות צד, קלפים שנותנים 'צ'ופר' לשחקנים אם הם עומדים בתנאים מסוימים.
קמפיין היחיד של ההרחבה מאוד פשטני ולא ייחודי ביחס למקבילות שלו בהרחבות הקודמות. אם בפעמים הקודמות ששיחקתי מול המחשב בניתי חפיסות ייחודיות שלא יכולות להתקיים במשחקים רגילים, ההרחבה הנוכחית, העונה לשם Galkrond Awakened היא פשוט שורה של שלבים המופיעים אחד אחרי השני, ארבעה פרקים שבכל פרק יש 3 שלבים ו-3 תשורות עבור הניצחון בשלבים – קלפים שמתווספים לאוסף ה'רגיל' של השחקן. בעת כתיבת שורות אלו, כבר פתוחים 3 מתוך ארבעת הפרקים. בניגוד להרפתקאות הקודמות, במקרה של הפסד לא צריך להתחיל את הכול מהתחלה ובחירות שעשיתי בקרבות הראשונים לא השפיעו על הקרבות הבאים. אפשר לבחור בין שני צדי המתרס, The League of E.V.I.L שמנסים להאיר את Galkrond מול The Leauge of Explorers שמנסים לעצור בעדם.
למרות שהקמפיין אכזב אותי, שמחתי להיכנס עבור ההרחבה כי זו פעם ראשונה שיצא לי לשחק בבטא של מצב המשחק החדש – Battlegrounds. כמו Tetris 99, גם כאן יש רעיון חדש על משחק של מרובה משתתפים שמשחקים עד שנשאר רק מנצח אחד. במקרה שלנו, יש רק שמונה שחקנים שבונים את הצבא שלהם וכל סבב מעמידים אותו מול שחקן אחד אחר. לפני כל קרב, השחקנים בוחרים ב-Tavern אילו קלפים לקנות. אנחנו מתחילים עם שלוש מטבעות וכל סבב המספר הזה עולה באחד עד עשר. כל קלף עולה שלוש מטבעות, לא משנה אם הוא ברמה אחת או חמש. אפשר למכור קלפים ומקבלים מטבע אחד על כל רמה. אפשר לשדרג את החנות ולהחליף את הקלפים המוצאים למכירה. הקרבות עצמם מתרחשים בצורה אוטומטית: יצור אחד של השחקן הראשון מתקיף יצור אחד רנדומלי של השחקן השני ואז להפך עד שאחד מהצדדים מאבד את כל היצורים שלו על הלוח. בסוף הסבב כל קלף שנשאר על הלוח מוריד חיים לצד השני על פי הרמה של הקלף, בין אחד לחמש, וכל שחקן שמגיע ל-0 יוצא מהתחרות עד שנשאר שחקן אחד. מדובר במשחק מאוד כאוטי וצריך להכיר טוב טוב את הקלפים האפשריים. כמו המון משחקים תחרותיים אחרים ברשת, הפער בין שחקנים מנוסים למתנסים הוא גדול מאוד, אבל מצד שני לא מדובר במשחק של אחד על אחד ויש סיכוי לא רע ששחקנים מתחילים לא יהיו היחידים במשחק.
Descent of Dragons הוא עוד המשך מרשים למשחק הקלפים הוותיק של Blizzard. כמו שכבר התרגלנו לראות, הסיפור והרקע של העולם מקבלים עוד עומק והקלפים שמגיעים באמת מתאימים לסיפור. במקרה הזה, גם אחת מהמכניקות החדשות מתאימה לסיפור ואני חושב שזה ממש מעולה. הדבר היחיד שמאכזב הוא קמפיין השחקן היחיד שלא מרגיש שונה בצורה מהותית מקרבות רגילים במשחק. אבל אני חושב שאני אחד מהשחקנים היחידים שמתלהבים מהקמפיין יותר מהמשחקיות הרגילה.
Heartstone Descent of Dragons
תמה
ייחודיות ההרחבה
קלפים חדשים
קמפיין יחיד
מעולה
עוד הרחבה שמשפרת עוד קצת את המשחק ושומרת עליו מעניין גם אחרי שנים. קמפיין מאכזב