Tombs of Terror, קמפיין היחיד החדש של Hearthstone, הגיע באיחור אחרי ההרחבה האחרונה אבל מספק המון אתגר ומגוון של קלפים, אויבים ויכולות על מנת לדמיין שאנחנו אינדיאנה ג'ונס אבל באזראות'.
בניגוד להרחבות הקודמות של Hearthstone, הקמפיין לשחקן יחיד Tombs of Terror, שממשיך את ההרחבה ה-12 (!) במספר של המשחק: Saviours of Udlum, הגיע כמעט חודש אחרי שההרחבה הרשמית הגיעה למשחק. מצד אחד, לשחקנים היה זמן להתרגל למשחק אבל מהצד השני מדובר באירוע מאיטי ותגלגל שכל שבוע נפתח עוד קצת ועוד קצת לשחקנים. לא ברור לי למה הפעם יש הפרדה בין הרחבת הקלפים לבין הקמפיין, ואני גם לא מבין מדוע הקמפיין עצמו נפתח יותר ויותר כל שבוע.
הקמפיין עצמו עוקב אחרי חבורה של בוזזי קברים שמנסים לעשות אינדיאנה ג'ונס בעולם של WoW: להשיג פריטים עתיקים ולהילחם ברשע בו זמנית. את שני הפרקים הראשונים של הקמפיין קיבלנו בשבוע שעבר, בתחילת השבוע נפתח הפרק השלישי, וביום השני של ראש השנה יעלו שני הפרקים האחרונים שלו. על מנת לשחק בפרק כל שהוא, אין צורך לנצח את הפרקים הקודמים, אלא הפרק הראשון פתוח בחינם והפרקים שאחריו בתשלום. בנוסף, בתחילת פרק אנו יכולים לבחור בין גיבורים שונים, עם קלפים שונים שבאים איתם, ועם הזמן נפתחים עוד גיבורים לכל פרק. למי שמעוניין, יש סיבה לנצח כל פרק עם כל גיבור כמה פעמים כי בהתחלה לכל גיבור יש חפיסה אחת התחלתית, אבל עם הניצחונות מגיעים שתי חפיסות חדשות והיכולת לשחק עם חפיסה רנדומלית. כמו בקמפיין הקודם שסיקרתי, גם הפעם יש שמונה אויבים בכל פרק, ועם כל ניצחון מגיעים פרסים שמחזקים את החפיסה, בין אם מדובר בקלפים נוספים ובין אם מדובר ביכולות פאסיביות. הקרב השמיני הוא קרב בוס מול אויב עם 300 חיים ויכולות מרשימות, אבל אין צורך לנצח אותו בפעם אחת. כל נזק שהורדת לבוס יישאר גם בקרבות הבאים. חשוב לזכור שיש גם אפשרות למזל נוראי עבורך שיגרום לו להעלות את כמות החיים שלו בסוף הקרב, מה שקרה לי בפעם השנייה שהתמודדתי עם הבוס של הפרק הראשון. ההפסד מול הבוס, או כל אויב אחר, מביא את השחקן בחזרה לנקודת הפתיחה ועליו לנצח שוב את שבעת האויבים הראשונים על מנת לעמוד מול הבוס ולעשות לו נזק כלשהו שישפיע על המשך ההתמודדות מולו.
בניגוד לקמפיין הקודם, יש גם אלמנט נוסף ובכל פרק יש 'טוויסט' שמשפיע על שני השחקנים. לדוגמה, בפרק הראשון חבורת מורלוקים שותפים את רחובות העיר. הדבר משפיע על המשחק באמצעות קלפים לזימון מורלוקים בחינם שנכנסים לתוך החפיסות של שני הצדדים בתחילת כל קרב. כאשר שחקן שולף קלף כזה, הוא מזמן מורלוק פשוט ללוח. ככל שהקרבות מתקדמים ככה נכנסים יותר קלפים כאלו לחפיסות. הטוויסט הזה הולך נהדר עם יכולות של האויב השביעי: בתחילת כל תור, אם יש יותר משמונה לוחמים/מפלצות על הלוח, כולם מושמדים. וכמובן, כמו כל משחק Hearthstone טוב, סינרגיה היא הכרחית ואם יש לשחקנים יכולת פאסיבית שנותנת לכל הלוחמים על הלוח את היכולת להתקיף על התור הראשון שהם על הלוח (Rush), השלב הופך להיות הרבה יותר אפשרי. ואם זה לא מספיק, יש אפשרות לשחק כל פרק עם אנומליה כלשהי, למשל לערבב יחדיו את שתי החפיסות של שני הצדדים ולחלק מחדש.
ביחס להרחבה הקודמת, ב- Tombs of Terror ישנם הרבה יותר אפשרויות ליכולת הפסיביות מתוכן השחקנים צריכים לבחור. השינוי הזה גרם לכך שהמשחקים היו הרבה יותר רנדומליים הפעם, בניגוד להרחבה הקודמת שידעתי מראש על יכולת אחת או שתיים שתמיד הייתי בוחר בהן על ההתחלה ומארגן אסטרטגיה קבועה. גם הפעם, רמת הקושי הייתה מאתגרת עבורי, אבל יכול מאוד להיות שלשחקנים שמשחקים באדיקות במשחק הרגיל ולא מתרכזים כמוני בקמפיינים לשחקן יחיד. בכל מקרה, מדובר בהרבה מאוד תוכן, אבל עדיין מדובר באותו משחק קלפים ועם אותו מאגר של קלפים בערך. אני תמיד תוהה עד כמה לחלק הזה של המשחק יש ביקוש. רוב השחקנים שנשארים על המשחק לאורך כל השנה מתרכזים במשחק תחרותי ומי שרוצה משחק לשחקן יחיד לא נכנס למשחקי קלפים כאלו. מבחינת פופולריות זה משאיר אותי ועוד כמה אנשים שהיו משחקים Magic בתיכון ואין להם כוח להיכנס לעולם התחרותי ולבניית החפיסות המדוקדקות שסובבות את הז'אנר. כל זה לא משנה שעדיין מדובר בשלבים שעוצבו בקפידה עם מגוון מעניין של קלפים, סינרגיות ואויבים.
Tombs of Terror
משחקיות - 8
אווירה - 8.5
חיי מדף - 7.5
8
מלא תוכן
הקמפיין יחיד החדש במשחק נותן מגוון של דרכים להילחם למי שאוהב משחקי קלפים אבל רוצה לשחק לבד