למשחק הרשת של Ubisoft , מפרסמת סדרת האסטרטגיה האגדית Heroes of Might and Magic יצא עדכון חדש, שיאפשר לשחקנים מנוסים יותר להיות יותר מאותגרים מהמשחק
המשחק הוא משחק רשת אסטרטגיה מבוסס תורות (Turn-Based Strategy או TBS) שמבוסס בעיקרו על המשחק השישי בסדרה (Heroes VI – וגם הכי שנוא, שנחשב למשחק שהרס את הסדרה)
במשחק יש לנו שני מחנות: Haven – בני האדם האצילים של תקופת ימי הביניים, עם כמה יצורים שמימיים כדוגמת גריפונים ומלאכים. הם גם הצד של הטובים בכל משחקי Heroes. כמו כן יש את מחנה Necropolis – אל מתים שכוללים זומבים, שלדים ויצורים אחרים, שבחלק ממשחקי Heroes הם הצד של הרעים.
במשחק ניתן לבחור את התמקדות השחקן כלשון הסדרה – Might (מתמקד בעזרה ליצורים ובצבאות גדולים, בעיקר תומך ולא עוזר ללחימה בעצמו) ויש את התמקדות Magic (מתמקד בצבאות קטנים יותר, בעיקר גורם נזק ישיר לאויב)
בעדכון הנ"ל, Ubisoft הוסיפו את המצב החדש "Heroic Mode" , שיהפוך את הקרבות לקשים יותר וידרשו מחשבה וטקטיקה מהשחקן, אך גם יניבו את החפצים הקסומים העוצמתיים ביותר שניתן למצוא במשחק.
המצב החדש יהיה זמין לגיבורים מעל שלב 30, שבמקום להיות תקועים ברמת קושי אחת יוכלו להגדיל את האתגר בכמה שלבים- ככל שהשלב גבוה יותר, הפרסים יהיו עוצמתיים יותר.
על מנת לפתוח את האפשרות לשלבים גבוהים יותר וכך לחפצים החזקים יותר, השחקנים יצטרכו לאסוף משאב חדש, "Dragonsteel" , ולסחור בו עם משאבים אחרים ב- "Heroic Forge".
פלדת דרקונים יכולה להימצא בדרכים שונות ומגוונות, כדוגמת משימות הירואיות (Heroic Quests) , מבוכים באתרים נשכחים (Forgotten Sites dungeons) ועוד.
בנוסף לחפצים העוצמתיים, עוד פרסים יקחו חלק כדוגמת חיות שונות (כמו "Soulstalker Cub"), את ה- "Grimwolf Dye" ותמונות אפשריות לאוואטר של השחקן.
בנוסף, יתווספו למשחק שיפורים לחפצי הערך של השחקן- "Artifact Refinements" , אשר יאפשרו לשחקן לשפר את הערכים של החפצים, כולל נשקים ושריונות.
השיפורים יהיו נגישים לערכים ההתקפיים, ההגנתיים או הטקטיים, וכן הרמה החזקה ביותר שלהם תשפר את כל הערכים של החפץ.
השיפורים לחפצי הערך יוכלו להיות מושגים בכמה דרכים, כולל ניצחון בקרב במצב הירואי.
וכמובן תודה רבה להד ארצי על המידע!