מאחורי הטנקים עם זרועות התמנון, הפרצופים המדממים, מוטיב התינוקות החוזר וים המוות (לא ים המלח), קצת קשה להבין מדוע Hideo Kojima החליט להפוך את Death Stranding למשחק הראשון של האולפן החדש שלו, Kojima Productions, והשבוע סיפק לנו תשובה – המשחק היה הרעיון הטוב ביותר להוציא לשוק מבחינתו.
במאי המשחק וראש האולפן החדש סיפר לאתר Glixel אודות ההתחלה של Kojima Productions, ואמר "ברור שלאחר שעזבתי את המעסיק הקודם שלי [Konami] והתחלתי עסק חדש, השאלה הראשונה הייתה מה כדאי לנו לעשות."
"אנחנו חייבים לעשות משהו, אבל יש לי כל כך הרבה רעיונות כל הזמן. אני מעלה רעיונות חדשים כל יום והם רומסים אחד את השני," הוא המשיך. "היו לי כמה בראש הרשימה, והחלטנו לבחור את המשחק – שקודם כל – יהיה הטוב ביותר לשוק, והאחד שאנחנו הכי מתרגשים לעשות. זה היה Death Stranding."
אבל הנה הדבר המצחיק בכל העניין – המשחק היה רעיון חדש לגמרי בשביל Kojima, ולא משהו שהוא כבר חשב עליו בזמן שעבד ב-Konami. בתגובה על כך, הוא אמר "אני מאמין שאתה יכול לעשות משהו שמתאים לזמן, כי העולם משתנה בכל יום. יש חדשות חדשות בכל יום, האנשים בעולם משתנים כל הזמן. כמה במאיי סרטים עלו על רעיון כשהם היו ילדים, ואז עשו סרט על הרעיון כשהיו מבוגרים. אני לא חושב שזה משהו שאתה צריך לעשות, כי זה כבר לא תופס."
מה אתם חושבים על מה שאמר Kojima? האם הייתם מצפים ממנו לעשות משחק שונה? ספרו לנו בתגובות.