היוצר הגאוני (ויש שיגידו המטורלל) הידאו קוז'ימה רוצה שוב לשנות את עולם המשחקים.
הידאו קוז'ימה הוא שם מוכר מאוד עבור כל מי שמעורה בעולם המשחקים. סדרת Metal Gear Solid של Capcom היא בזכותו, ולאחרונה הוא אף הביא לנו את אחד המשחקים היותר…..מעניינים של השנים האחרונות, Death Stranding. בביקורת שרשמנו עליו פה באתר מאת עורך הגיימינג שלנו (בחופשה) דניאל, הוא העריך את הייחודיות והסיפור, אבל מצא בעיות עם הקצב שלו והעובדה שהרבה מאוד מקווי העלילה והטוויסטים התרכזו ברבע האחרון שלו. יחד עם זאת, זהו משחק שאינו דומה לשום דבר אחר בשוק היום, עם סיפור יוצא דופן ורעיונות שלא ראינו עד היום (לטובה ולרעה).
המשחק הזה הוא רק ההוכחה האחרונה שהידאו קוז'ימה עושה וחושב אחרת מהרבה יוצרים אחרים בתעשייה, ונראה שיש לו עכשיו שאיפה לקחת זאת לרמה הבאה. בראיון שנערך ביפן לא מזמן, הוא נזכר באחד המשחקים הישנים שהוא פיתח, Boktai: The Sun Is In Your Hand. במשחק הזה חיישן תאורה ושעון פנימי היו מחוברים למחסנית של המשחק, והחיישן היה שואב אור שמש טבעי על מנת לטעון את הנשקים של גיבור המשחק. השעון לעומת זאת השפיע על לילה/יום בהתאם לשעה, ופעילויות מסויימות היו יכולות להעשות רק ביום או בלילה. הרעיון שהוא שאב מפה זה משחקים שיושפעו מתנאי העולם האמיתי כמו מיקום גיאוגרפי, זמן ביום, האם השחקן בחוץ או בבית, וכדומה.
"כולם משחקים באופן דומה במרבית המשחקים. אני רוצה ליצור חוויה שכל אחד יחווה אותה בצורה אחרת בהתאם לאיפה אתה חי ואיך אתה מרגיש ביחס למשחק. במשחק שלי Boktai: The Sun Is In Your Hand יצרנו מערכת שחיברה את השחקן אל העולם האמיתי, וזה משהו שהייתי רוצה ליצור שוב בעתיד". חברת ההפקה שלו, Kojima Productions, לא פרסמה שום עבודה כרגע על משחקים עתידיים, ולכן אנו נמתין להכרזה על המשחק הבא שלהם ואיך הוא באמת ישנה הדרך בה אנו משחקים.