מחר, השמונה ביוני, בשעה 16:00 יתעדכן המשחק האפיזודי Hitman, ויאפשר לכם להתחיל במרדף כנגד המטרה החמקמקה החדשה: הנסיך, שיהיה בספיינצה לתקופה של 72 שעות בלבד!
המטרות החמקמקות במשחק Hitman הן הדבר הכי קרוב ש-IO Interactive פיתחה אי פעם לחווית מתנקש. כל מטרה היא דמות מיוחדת שנוצרה יחד עם הסיבה שלה להיות באותו מקום, ועם סיפור רקע ייחודי משלה. הן נקראות המטרות החמקמקות כי הן נמצאות במיקום מסוים לזמן מוגבל בעולם האמיתי, כך שיש לכם רק הזדמנות אחת להרוג אותה, כאשר תוכלו לנסות להרוג אותה רק פעם אחת, כי כשהמטרה עוזבת את המשחק – היא לעולם לא תשוב.
כמו תמיד, דיאנה תעדכן אתכם במידע קריטי שיעזור לכם למצוא ולהרוג את המטרה, והוא המידע הכי חשוב שיהיה לכם כי לא ניתן לראות את המטרות לפי האינסטינקט או המפה עצמה – אתם תצטרכו לחקור, למצוא את המטרה שלכם, ללמוד את דפוסי התזוזה שלה ולחשוב על דרך להרוג אותה תוך כדי משחק. הלחץ הגדול יהיה בזמן שאתם מתמקדים על המטרה, כי אם תפספסו את הירייה ויהיה כרוס, אתם תצטרכו לחשוב על תכנית ב', כי אין שמירות אוטומטיות על המטרות הללו.
כולנו יודעים שזו לא משימה קלה, אך זוהי בדיוק הסיבה למה תכנתו אותה ככה. אם תצליחו להוכיח את עצמכם, אתם תשיגו צ'ופרים בתוך המשחק עבור השלמת משימות רבות מהסוג הזה, כמו חליפות מוכרות ממשחקים קודמים. את הצ'ופר הראשון תשיגו אחרי שתהרגו 5 מטרות חמקמקות.
איבדתם את עצמכם בכתבה או שלא הבנתם! אל דאגה, הנה סיכום שלה:
- המטרות נוספות עבור זמן מוגבל בעולם האמיתי – הן לא יחזרו לעולם אחרי שנגמר לכם הזמן.
- יש לכם רק הזדמנות אחת להרוג אותן. אם תמותו, תיכשלו ולא תוכלו לעשות את המשימה מחדש.
- לא ניתן לראות את המטרות במפה או לפי האינסטינקטים, אתם תצטרכו למצוא אותן עם מידע מוגבל.
- אתם תקבלו מספר צ'ופרים במשחק עבור כמה משימות שתבצעו בהצלחה.
- כל מטרה מוסיפה 2 משימות מיוחדות למשחק: משימת "מטרה" עבור הרג של המטרה עצמה, ומשימת "מתנקש שקט" עבור הרג של המטרה בלבד, בלי שאחרים ימותו, ובלי שיראו אתכם.