Horizon Zero Dawn – אוסף החדשות והעדכונים החמים ביותר
Horizon Zero Dawn הוא לא עוד אחד מהאקסקלוסיביים שאפשר לחלוף על פניהם בלי לומר מילה. כפי ששחר אמר בסקירתו למשחק, המשחק הוא לא פחות מיצירת מופת. האקסקלוסיבי החדש של ה-PlayStation 4 שיצא בתחילת החודש כבר מכר אינספור עותקים ובהחלט ייתכן כי המשחק יבחר למשחק השנה (אך זוהי השערתנו בלבד).
אז מה חדש בעולם המשחק? ובכן, נתחיל מעדכון 1.04 של המשחק שהגיע לא מזמן ועמו הגיעו תיקונים לבעיות במשימות הראשיות במשחק ולבעיות במשחקיות של המשחק. התיקונים הללו התבטאו בחלקים בהם לפעמים Aloy, גיבורת המשחק, הייתה נתקעת במקומות מסוימים ומונעת מהשחקנים להמשיך לשחק. החברה גם הודיעה כי היא מודעת לכך שקיימת בעיה של הצגת נתונים לא נכונים עבור החליפות של הדמות, וכי היא מתנצלת על כך ותפעל לתקן זאת בקרוב מאוד. מעוניינים לקרוא את פרטי העדכון המלאים? לחצו כאן לפרטים נוספים.
Hunting/kill stats for week 1: >152M Watchers, >1.4M Thunderjaws and.. >20M Turkeys! #FridayFact #HorizonZeroDawn pic.twitter.com/puSyXGCpfP
— Mathijs de Jonge (@dejongemathijs) March 10, 2017
ואם כבר בקהילה עסקינן, בוודאי תשמחו לשמוע כי עד כה, כל השחקנים עד כה הרגו כ-152 מיליון Watchers, כ-1.4 מיליון Thunderjaws וכ-20 מיליון תרנגולי הודו. הנתונים הללו פורסמו כחלק מציוצו של Mathijs de Jonge, מפיק המשחק. הוא גם חשף כי בנקודה מסוימת בפיתוח המשחק כן היו קיימים רובים במשחק אך הם הוחלפו כי הם לא התאימו למשחק. בציוץ המשך הוא אף ציין כי השחקנים חיסלו כ-1.7 מיליון Stormbirds ו-490 מיליון Bandits/Eclipse. הנתונים בהחלט מרשימים ונראה כי המשחק בהחלט פעיל.
2-Weeks stats update:
Acquired: >66M TravelPacks >10B RidgeWood
Kills: >490M Bandits/Eclipse >1.7M Stormbirds#FridayFact #HorizonZeroDawn pic.twitter.com/JYymuJjZJh— Mathijs de Jonge (@dejongemathijs) March 17, 2017
בראיון ל-Kotaku המפיק Samrat Sharma הסביר מדוע Aloy לא מסוגלת לשלוט על מכונות. בראיון הוא אמרו כי "אם תסתכלו בפונקציה של המכונות, לכולן יש מטרה מסוימת במשחק. כאשר אתה פורץ אליהם זה לא משנה את מה שהם נוצרו עבורו, זה רק משנה את הנאמנות שלהם". המכונות מפסיקים לראות את השחקן כאיום ויתחילו לראות את אויבי השחקן כאיום, ובכך אין שינוי של תפקודם החיוני. Sharma אף ציין ואמר כי "אני לא חושב שהיה רגע בו חשבנו על המערכת הגדולה כאן, בה אתה יכול לסמן דברים ולתת פקודות. הכל נעשה עם הגיון שהסתדר עם הגיון המשחק ועם הסיפור אותו רצינו להעביר". לטענתו, כל דבר שהסיט אותם ממטרה זו הם העיפו לצד. "Horizon Zero Dawn עבורנו הוא משחק בנושא תגלית, ו-Aloy עומדת לגלות את העולם הסובב אותה ולחשוף את סיפורה. היא רוצה לעזור לאנשים, היא אמפתית לאנשים, מה שאני מקווה ש'מתנגש' בנרטיב, והיא באמת מגלה סקרנות בעולם הזה לגבי המקום שממנו היא באה…היא לא כאן בכדי לסכסך, ליצור כאוס, לראות מה קורה ולהפוך את זה ליתרון. היא כאן כדי למצוא את הדרך שלה בעולם" כך מספר המפיק על הדמות. ובכן, אנחנו בהחלט מסכימים עם המפיק ובמחשבה מעמיקה יותר בהחלט מבינים את עמדת מפתחי המשחק בנושא.
וכעת, לגולת הכותרת: אף על פי ש-Horizon Zero Dawn נראה מדהים על ה-PlayStation 4 Pro (וגם על הקונסולה הרגילה), מפיק המשחק Samrat Sharma רמז כי החברה לא באמת ניצלה את מלוא הפוטנציאל של הקונסולה. הוא מסביר זאת משום שכאשר הם למדו על הקונסולה החדשה וקיבלו את ערכת המפתחים המשחק כבר היה בשלב פיתוח מתקדם. לכן, הם לא היו יכולים לבנות את המשחק מההתחלה עבור הקונסולה המשופרת אלא נאלצו לקחת את המשחק הקיים ולהשתמש בכוח העיבוד העוצמתי של הקונסולה וניסו לשפר את המשחק כך שירגיש וייראה טוב יותר על הקונסולה החדשה.
Sharma אמר כי "זה לא יהיה הוגן להגיד שלא ניצלנו אותו [הפוטנציאל של ה-PlayStation 4 Pro] במלואו, אבל אני חושב שזה יהיה הוגן להגיד שאם היינו מעצבים את המשחק מהקרקע לקונסולה, היינו כנראה משתמשים בה אחרת". לא יודע מה איתכם, אבל אם זה לא נחשב לניצול מלא של הקונסולה, נותר לנו רק לחכות לרגע בו מפתחים ינצלו את כוחה המלא של הקונסולה החדשה וליהנות.
מה דעתכם עד כה? האם אתם שמחים על פתרון הבעיות החדשות? מה אתם חושבים על הנתונים שפורסמו? האם לדעתכם היה צורך בשינוי מכניקות במשחק? האם אתם חושבים שבעתיד בהחלט נזכה לראות שימוש טוב יותר בכוח העיבוד של ה-PlayStation 4 Pro? ספרו לנו בתגובות.