iDigital מכריזה על שלושה שירותים חדשים

היום, יום שלישי, ה-18 ליוני, הכריזה רשת iDigital על שירותים חדשים כחלק מהתוכנית שלה לשיפור חווית המשתמש והשירות ללקוח.

לאחר שהשיקה בשנה שעברה את שירות ה-iExpert אשר הציע שירות הסברים ותמיכה לכל חובבי מוצרי אפל (וגם מצטרפים חדשים), רשת iDigital חושפת את השירותים החדשים עליהם עבדה במהלך השנה.

איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית רשת iDigital: "אנו משקיעים רבות בשדרוג מתמשך של חוויית הלקוח ברשת. לאחר מהלך גדול שהשקנו בשנה שעברה בעולם הידע והמומחיות, אנו משיקים השנה שלושה מהלכים חדשים שרק רשת כמו אידיגיטל יכולה להציע בישראל. ".

הדבר הראשון אותו הציגה הרשת היה מועדון החברים ל"אפליסטים" בלבד.
חברי המועדון החדש יכולו לקבל מגוון של טיפים, מידע והסברים על המכשירים שברשותם, כמו כן מפעם לפעם יערכו אירועים מיוחדים לחברי המועדון בסניף הבית, מפגשי חברים וסדנאות – כאשר הראשונה כבר בהכנות ותהיה סדנת צילום ב-iPhone בשיתוף עם קאמרה אובסקורה.
בנוסף לכך, למרות שמדובר במועדון חברים ולא במועדון לקוחות, עדיין חברי המועדון יוכולו ליהנות מהטבות מיוחדות והנחות על הדרכות פרטיות.

ההצטרפות למועדון אינה כפופה לשום תשלום וחברים אשר יצטרפו החודש ישתתפו בהגרלה על שני מכשירי iPhone Xs.

המהלך הבא עליו הכריזה הרשת היה פתיחת מעבדה רשמית חדשה בארץ הקודש, מעבדה אשר תמוקם בסניף הראשון של הרשת שברמת אביב.
למי שלא יודע, רשת iDigital הינה משווקת פרימיום של חברת אפל (APR), מה שאומר שהיא היחידה שמאפשרת שירות לקוחות וחלפים מקוריים אשר מפוקחים על ידי חברת Apple.

עד כה, כל מכשיר אשר היה זקוק לטיפול, היה נאסף בנקודת איסוף ונשלח אל המעבדה המורשית שעובדת עם iDigital, כך שעד סיום תהליך התיקון הלקוח נאלץ לחכות כחמישה ימים.
ומעתה והלאה, לקוחות יכולים לגשת אל המעבדה הרשמית של הרשת בסניף רמת אביב, להפקיד את המכשיר לתיקון ולקבל אותו ביום שלמחורת (כאשר מדובר במכשירי iPhone או iPad, במידה ומדובר במכשיר Mac התיקון ימשך יומיים) – בכפוף למלאי חלפים ולאישור הצעת המחיר מצד הלקוח.

בנסיון נוסף לשפר את החווית השירות של הלקוח, רשת iDigital מודעת שאייפוניסטים ממוקמים בכל שטחי ארץ ישראל ולכן החברה מציעה אפשרות חדשה נוספת אשר נקראת iDigital Express.
בשירות החדש הזה הלקוח יכול לגשת לסניף הקרוב לביתו בכדי לשלוח את המכשיר אל המעבדה החדשה שברמת אביב, התיקון יעשה בתוך יום עסקים אחד והלקוח יקבל את המכשיר בחזרה אל ביתו (כמובן שבהתאם לתיאום שילוח ובכפוף לזמינות מלאי החלפים).
שירות זה יהיה זמין החל מחודש אוגוסט והיה כפוף לתשלום של 150 שקלים (לא כולל עלות התיקון).

הקרב בין סוגי מכשירי הסלולר החכמים ממשיך לגדול, כאשר כל חברה משיקה שירותים חדשים, מכשירים חדשים ואפילו ישנן כאלה שנתקלות בבעיות שונות.
בינתיים אם גם אתם רוצים להצטרף למועדות החברים של iDigital כל שעליכם הוא להחזיק במכשיר של החברה, אז גשו לקרוא את הסיקור שלנו למכשירי ה-iPhone החדשים של Apple בכדי להחליט אם בכלל כדאי לעבור אל הצד התפוחי.

אודות כפיר אבוטבול

כפיר אבוטבול, בן 24. הנדסאי אלקטרוניקה, טכנאי מחשבים, וכרגע חייל :) מחשבים ומשחקי מחשב הם כל חיי, תמיד שמח לעזור. קבלת פניות במייל [email protected]

השאר\י תגובה