בראיון ב-EGX הסבירו המפתחים על מערכת הציוד החדשה ועוד על Injustice 2
Injustice 2 פרק ההמשך ל-Injustice הקודם נראה כמו מה שצפינו לו מההתחלה, ולא כמו האכזבה שחווינו עם Injustice הראשון. אבל למרות שנראה ש-Injustice 2 הולך להיות משחק המכות של DC שכולנו רוצים שהוא יהיה, ישנה סיבה לדאגה והיא מערכת הציוד החדשה שבקלות יכולה לשבש את האיזון בין הדמויות והשחקנים ב-multiplayer.
בשביל להסיר את הדאגה מליבנו הסבירו המפתחים מ-NetherRealm על המערכת החדשה מפורטות ב-EGX לא מזמן.
לדברי Brian Goodman :
" ציפינו לכך שיהיה היסוס וספקות (לגבי המשחק) מצד השחקנים, אנחנו מנסים לפתח בחוכמה משהו שיפנה לכל מעריצינו (מעריצי DC) ,גם אם הם מעריצי משחקי מכות מושבעים או יותר גיימרים פשוטים."
"יש כבר הרבה דיון על הדרך הטובה ביותר כדי לתקשר זה, מכייוון שאנחנו נזרקים פה מפתחות שוודים כחלק מהעבודה כאשר אנחנו עושים מאמצים כדי למצוא איך ליצור משחק לחימה טהור, אנחנו עושים דברים כדי להיות בטוחים שאנשים שרוצים משחק לחימה טוב יוכלו לקבל אותו."
בסופו של דבר, אלה יכולים לעבוד משום של-Injustice 2 יש מצבים תחרותיים מאוזנים יותר. ממשיך להסביר ש: "אנחנו יוצרים מצבים שהם כמו מגרש משחקים משחק ואתה יכול לשפר את הציוד שלך מסיבות אסתטיות אבל הנתונים הסטטיסטיים של הדמות שלך ממשיכים להשתנות. יש לנו גם מצבים שבהם ציוד משפיע למעשה על כוחך, והם נותנים רמה חדשה לגמרי של אסטרטגיה למשחקים מהסוג הזה"
"לדוגמה אם אתה סופרמן אתה תרצה לשפר את ההתקפות שלך, מכיוון שהוא דמות שאוהבת לתקוף קרוב לעשות הרבה נזק ואז לברוח ולהשתמש בכוח המיוחד שלה, זה ככל הנראה סוג של הציוד שאתה הולך רוצה לצוד אם אתה משחק דמות."
"ב-Online אנחנו מחפשים לאזן את ה-"matchmaking" כדי ששחקנים יותאמו לשחקנים באותה רמה וביסודו הוא יהיה מאוזן"
"עבור טורנירים תחרותיים יותר, אנחנו רוצים עדיין לתת לאנשים את היכולת להשוויץ בהתאמה האישית שהם הרוויחו לאורך כל המשחק, אבל הם עדיין צריכים להיות בזהים רמה. זה חיוני עבור חובבי משחק לחימה אמיתיים"
לפי הראיון מסתמן שהם רוצים לפנות לקהל מעריצים רחב יותר בכך שהם מוסיפים תוכן אסטרטגי ופשוט למשחק ובנוסף הם ממשיכים לפתח בשביל השחקנים התחרותיים של ז'אנר משחקי הלחימה. Injustice 2 צפוי לצאת ל-PS4 וה-Xbox One ב-2017.
https://www.youtube.com/watch?v=TUkfHRUek90