Keshet International, כמובן בעברית – קשת הבינלאומית, האמא של קשת המוכרת בארץ מחליטה לעשות צעד גדול ולהכנס לעולם הגיימינג.
קשת היא זכיינית המדיה שמביאה אלינו את התוכן אל הטלוויזיה (ערוץ 2), קשת הבינלאומית היא החברה שאחראית על הפצת המדיה אל שאר העולם.
קשת הבינלאומית הכריזה על הכניסה לתחום הגיימינג ובכך מינתה מנהל בכיר שינהל את העיניינים.
זיו רבינוביץ' מונה להיות האחראי על תחום הגיימינג בחברה לאחר שתפקידו בחברה היה ראש אגף התפעול.
המחלקה החדשה תמוקם ליד המפיצה הטלוויזיונית הבינלאומית (והישראלית !) ומטרתה למנף את המותג והנסיון של קשת בתחום ולהביא להצלחה כלל עולמית.
המחלקה החדשה מכוונת לפתח משחקי מובייל ומשחקים חברתיים מקוריים באופן עצמאי, בנוסף לעבוד עם חברות צד שלישי ולנצל כותרים קיימים של קשת.
רבינוביץ' הצטרף לקשת הבינלאומית ב2013 הישר מ-Playcast Media Systems, טכנולוגיה מבוססת ענן למשחקים על פי דרישה שנרכשה לאחרונה על ידי GameFly, וחברו לכמה מהמפיצות הגדולות של משחקי המחשב כמו EA, Disney ו-Atari.
זיו רבינוביץ' ידווח על ההתקדמות בתחום לאלון שטוזמן מנכ"ל החברה שלאחרונה אמר:
ישראל מוכרת בתור אומת הסטרטאפ. לא רק שתעשיית הטכנולוגיה משגשגת שם, גם מוצרים דיגיטלים הפכו להצלחה אצל אנשים מכל הגלאים. אנחנו מאמצים את המסך השני וההתקדמות אל תוך גיימינג זה המהלך החכם הבא.
אנחנו חושבים שזה התקדמות מעולה לישראל ומחכים לשמוע עוד על התקדמות בתחום, ספרו לנו מה אתם חושבים, האם לישראל יש סיכוי להצליח בתחום והאם קשת היא מי שתעשה זאת?