Kojima משנה גישה (בפעם השניה)
Hideo Kojima הוא אחד ממפתחי המשחקים הגדולים ביותר בתעשייה, והאחראי לסדרת המשחקים Metal Gear Solid המצוינת. לפני שיצא משחקה האחרון בסדרה, Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, הוא הבטיח שלא ישתמש במיניות מיותרת במשחק – אך לבסוף יצר דמות שלמה שעיקרה הוא המראה המיני והחושפני שלה (Quiet).
ועכשיו, עם המשחק Death Stranding המעניין, מבטיח Kojima כי הדמויות הנשיות במשחק לא יחשפו יותר ממה שצריך. בראיון עם ה-BBC אמר "הולכת להיות לי גישה שונה במשחק הבא", והוסיף "הדבר שאני באמת רוצה להימנע ממנו, כמו שרואים במשחקים מסוימים, אלה דמויות עם חזה גדול ובלי סיפור רקע. אם אעשה דמויות שבמבט ראשון נראות ככה, אז יהיה להן סיפור רקע עמוק שמצדיק את המראה הזה".
יפה לראות מפתח כל כך גדול ובעל השפעה שמביע את דעתו והולך נגד הזרם הפופולארי של מיניות הדמויות הנשיות בגיימינג. מה דעתכם על ההחלטה שלו? אתם חושבים שהוא צודק? ספרו לנו בתגובות.