במהלך כנס Tech World חברת LEnovo חשפה את החזון שלה לבינה מלאכותית אל השנים הקרובות וגם אל השנים הרחוקות מאיתנו, מתחיל להיות מעניין
חברת Lenovo הינה אחת מחברות הטכנולגוייה הגדולות בעולם ובמהלך כנס החדשנות Tech World חשפה החברה את חזון הבינה המלאכותית שלה.במהלך הכנס נאמר שהחברה מאמינה כי בינה מלאכותית יכולה לשנות את העולם בו אנחנו חיים ועובדים וכן את הדרך בה החברה שלנו פועלת. את מהפכת התבונה הבאה יובילו התקנים חכמים הפועלים באמצעות הענן ואשר יספקו למשתמשים תכנים, שירותים וחוויות בדרך חדשה.
במהלך הכנס חשפה Lenovo מספר מוצרים שאולי ישנו את פני הטכנולוגייה:
CAVA:
מעין סוג חדש של סייע אישי ווירטואלי. מוצר זה משתמש במערכות זיהוי פנים מבוססות לימוד עמוק (Deep Learning) ובטכנולוגיות שמטרתן להבין שפה טבעית בכדי לנהל יומן אירועים ותזכורות באופן שיהיה מבוסס על הרגלי המשתמש. CAVA גם יכול להבין מה המשמעות של הודעה ובהתאם לכך להוסיף המלצות ללוח השנה. לדוגמה, הוא יכול להציע מתי לצאת לפגישה, לאחר שביצע ניתוח של מזג האוויר ואת דיווחי התנועה.
daystAR:
פרויקט תצוגה אופטית עם יחידת עיבוד ראייה עצמאית ומשטח עדשות בתצורה חופשית עם שדה ראייה של 40 מעלות. מפתחים יכולים להשתמש בפלטפורמת המציאות הרבודה של לנובו וב-daystAR כדי ליצור אפליקציות שמתאימות למגוון תעשיות. עם שירותים כמו זיהוי עצמים בענן, סיוע מרחוק, אינטראקציות מרובות משתתפים וניהול תוכן תלת ממדי, ניתן לסרוק, להעלות ולערוך תכנים תלת ממדיים באמצעות הפלטפורמה.
SmartCast:
רבים מבין הרמקולים החכמים של ימינו מעניקים שירותי קול בלבד.בשונה מהרמקולים הסטנדרטיים Lenovo פיתחו את ה-SmartCast, רמקול אינטראקטיבי ואינטליגנטי שעושה יותר – הוא מזהה קולות ועצמים ומספק חוויות מציאות רבודה. הרמקול מוסיף אלמנט של הנאה לתהליכי לימוד, כמו לדוגמה בעת שימוש במודול סיפורי פיות שנועד ללמד ילדים סינית ומקרין איורים וכתוביות בסינית תוך כדי ההאזנה לשיעור.
SmartVest:
פרויקט שמטרתו להבטיח שהמעקב אחרי מצבו של לב האדם יהיה קל יותר. מדובר באריג חכם בדירוג רפואי של 12 מוליכים המשתמש ב-10 חיישנים המשולבים בתוך לבוש אק"ג ואשר נועד כדי לעקוב אחר הפעילות הלבבית. המערכת רושמת את אותות האק"ג בזמן אמת במשך כל היום ומזהה חריגות כמו אוץ לב (טכיקרדיה) או פרפור פרוזדורים. פריט הלבוש הזה שולח התראה ברגע שהוא מזהה בעיה בפעילות הלבבית.
Xiaole:
החידוש האחרון של החברה באותו כנס היה בתחום הבינה המלאכותית העסקית, פלטפורמת Xiaole, מיועדת לשימוש בסביבות של שירות לקוחות. הפלטפורמה עוקבת באופן רציף, במשך כל היום, אחר שיחות המתבצעות עם לקוחות בכדי ללמוד ולספק בהתאם לכך חוויית משתמש אישית ומותאמת. פרויקט Xiaole יכול לעזור עוזר לפתור בעיות טכנולוגיות אותן יכולים לקוחות לחוות בעת שימוש במכשירים.