LG פורצת כמעט כל שוק אפשרי בימים אלו, אם זה שורת הטלפונים הענקית שלה שקיבלה את ה-G6 בסוף השנה שעברה, אם זה בשורת מוצרי החשמל שנמצאים כבר (כמעט) בכל בית, או במסכי המחשב הקעורים שהכניסה לאחרונה לשוק. בקיצור, אין משהו חשמלי ש-LG לא נגעה בו, אך העסק העיקרי שלה הוא מסכי הטלוויזיה של החברה, וכעת היא מתכננת לשבור את השוק פעם נוספת עם סדרת מסכי OLED חדשה שיגרמו לכולנו להגיד OH.
את המסכים ראינו לראשונה אתמול (יום ג') באירוע השקה בלעדי באולם האירועים "שבע" שבתל אביב. את האירוע, פתחנו עם כמה מילים ממארגני האירוע, ביניהם משה דניאל, מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה, היבואנית הרשמית של LG בישראל, שצין כי "שנת 2017 מוגדרת בישראל "כשנת המפץ הגדול" בעולם התוכן בטלוויזיה בצריכת צפייה ישירה וסטרימינג. LG תמיד נמצאת צעד אחד לפני מתחרותיה ומביאה איתה מוצרים המתקדמים ביותר בעולם הן ברמה הטכנולוגית והן ברמה העיצובית."
"קבוצת ח.י.," המשיך דניאל, "…משפרת את חוויית הלקוח ומאפשרת להעניק לו שירות ייחודי של אספקה והתקנה במעמד אחד ללא צורך בהזמנת השירות פעמיים. כל זאת תוך שליטה על כל מערך ההפצה לרבות הובלה, אחריות ותיקונים – והכל תחת קורת גג אחת".
בנוסף, עלה לבמה זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל, ומסר "כחברה בינלאומית אנחנו מחפשים להוביל את השוק המקומי והעולמי. המסכים החדשים לשנת 2017-2018 הם חוד החנית של הטכנולוגיה ויאפשרו ללקוחותינו חווית צפייה שטרם נראתה במסכי הטלוויזיה במיוחד במסכי הטפט החדשים אשר הושקו לפני מספר חודשים בתערוכת CES וכבר מגיעים לישראל."
אחריו עלה שלומי ברוך, מנהל מותג LG בקבוצת ח.י., ודיבר על כך שהחברה "הובילה מהפכה בקטגוריית מסכי פרימיום וצגים גדולים – 55 אינץ' ומעלה והיא מובילה כיום את הקטגוריה הנ"ל בשוק המסכים בישראל, בעיקר הודות למכירות מסכי ה- OLED שעלו בצורה דרמטית בתקופה האחרונה. LGG מובילה את שתי טכנולוגיות המסכים המתקדמות ביותר כיום: OLED – טכנולוגיה ללא תאורה אחורית, בה כל פיקסל מואר באופן עצמאי וטכנולוגית LED עם פאנל Nano Cell המאפשר הצגת צבעים בדיוק כמו במציאות מכל זווית צפייה." ברוך גם הוסיף שמסכי ה-OLED, ספציפית אלו בגדלי 55 אינץ' וב-65 אינץ', מהווים כל אחד כ-25 אחוזים מסך מכירות המסכים של LG בארץ, שעוקפים את היעד שהציבה החברה בשנה שעברה – 20 אחוזים מסך המכירות.
לבסוף, סוף סוף נחשפנו לגולת הכותרת של האירוע, ה-LG W7, מסך ענק ודקיק בגדלי 65 אינץ' ו-77 אינץ', המציגה איכות 4K, מספר טכנולוגיות שונות המאפשרות צבעים עזים יותר בשימוש ב-HDR, "ניגודיות אינסופית", ספקטרום צבעים אדיר של 99%DCI-P3, וטעון בממשק החדש של החברה, ה-webOS 3.5, שמגיע עם מספר מאפיינים מעניינים, ביניהם Magic Zoom – אפשרות הגדלה על גבי מסך הטלוויזיה: באמצעות כפתור LIVE ZOOM שנמצא בשלט החכם, ניתן לבחור קטע במסך ולהגדיל אותו עד לפי 300 ללא ירידה ברזולוציית התמונה, סטרימינג – כפתור ייעודי ל-Netflix ו-Amazon Prime Video המובילים ישירות לאפליקציה עם הלחיצה על הכפתור המתאים בשלט.
בנוסף המערכת החדשנית מציעה את Magic Mobile – חיבור המאפשר ליהנות מכל התוכן הנמצא בטלפון החכם על גבי הטלוויזיה. באמצעות אפליקציית LG TV PLUS אותה מתקינים על הטלפון הנייד, החיבור לטלוויזיה הופך קל ומהיר. (נתמך במכשירי אנדרואיד בלבד).
בנוסף ל-W7, נחשפנו ל-G7, E7 וה-C7, כאשר ה-G7 מגיע בגדלי 65 אינץ' ו-77 אינץ', והשניים האחרים בגודל 65 אינץ' בלבד. מסכים אלו הם מסכי OLED מיוחדים של החברה, המצויידים בפאנלים המיוצרים על ידי LG (אותם היא מתכננת לשחרר גם ליצרנים אחרים), ומציגים בעקרון גרסאות עם פחות אפשרויות מה-W7, אך עדיין מציגים איכות ורזולוציה מדהימות.
בין מסכי ה-OLED שהיו מרכז האירוע, LG גם לא התביישה להציג את שורת טלוויזיות את טלוויזיות ה-UHD וה-SUPER UHD. בין הדגמים הבולטים בסדרות אלו ניתן לראות את ה-SJ95, מסך SUPER UHD המגיע עד לגודל של 86 אינץ' (וזמין בגדלי 65 אינץ' ו-75 אינץ' גם כן), מצוייד בפאנל 4K IPS בטכנולוגיית Nano Cell החדשנית שהציגה החברה, HDR מובנה, וממשק הטלוויזיה webOS.
כמובן שעם כל המאפיינים המחיר בהתאם, והנה טבלת המחירים המומלצים לצרכן של כל הדגמים השונים שנחשפו באירוע, וכן, יש מסך שיעלה לכם 130 אלף ש"ח:
גודל | דגם |
מחיר מומלץ לצרכן |
32" | 32LJ510Z | ₪ 1,290 |
32" | 32LJ550Z | ₪ 1,690 |
43" | 43LJ510Y | ₪ 2,390 |
43" | 43LJ550Y | ₪ 2,590 |
43" | 43UJ630Y | ₪ 3,190 |
43" | 43UJ752Y | ₪ 4,190 |
49" | 49LJ510Y | ₪ 2,990 |
49" | 49LJ550Y | ₪ 3,290 |
49" | 49UJ630Y | ₪ 3,690 |
49" | 49UJ670Y | ₪ 3,990 |
49" | 49UJ752Y | ₪ 4,990 |
49" | 49SJ800Y | ₪ 5,490 |
55" | 55LJ550Y | ₪ 4,390 |
55" | 55UJ630Y | ₪ 4,990 |
55" | 55UJ670Y | ₪ 5,290 |
55" | 55UJ752Y | ₪ 6,290 |
55" | 55SJ800Y | ₪ 7,490 |
55" | OLED55C7Y | ₪ 13,990 |
60" | 60UJ630Y | ₪ 7,290 |
65" | 65UJ630Y | ₪ 7,990 |
65" | 65UJ670Y | ₪ 8,990 |
65" | 65SJ800Y | ₪ 11,990 |
65" | 65SJ950Y | ₪ 14,990 |
65" | OLED65C7Y | ₪ 24,990 |
65" | OLED65E7Y | ₪ 29,990 |
65" | OLED65G7Y | ₪ 39,990 |
65" | OLED65W7Y | ₪ 49,990 |
75" | 75UJ675Y | ₪ 19,990 |
75" | 75SJ955Y | ₪ 26,990 |
77" | OLED77G7Y | ₪ 130,000 |
86" | 86SJ957Y | ₪ 59,990 |
כאמור, האירוע נערך באולם האירועים "שבע", אולם גדול שרק החמיא לטלוויזיות השונות, בו נערכה גם לאחר החשיפה באירוע נוסף, הופעה של הזמרת עדן בן זקן, בו חולקו צמידים זוהרים שהחליפו צבע במהלך ההופעה, יחד עם הרכב מוזיקלי מלא ושלל הפתעות ממארגני האירוע.
בקיצור, נראה ש-LG הולכת לשבור גם את שוק הטלוויזיות עם המסכים החדשים שלה, ולפחות כבשה אותנו עם אירוע השקה מעולה ומסכי טלויזיה באיכות מטורפת.