ביום שלישי 23 אלף לקוחות הגישו תביעה ייצוגית כנגד אפל, בדרישה להחליף את מחשבי ה MacBook Pro שלהם משנת 2011 בטענה לבעיות גרפיות שבחלק מהמקרים גרמו למחשבים הללו להיות לחלוטין בלתי שמישים.
בYnet ראיינו לקוח ישראלי שרכש בשנת 2011 את ה MacBook Pro של אפל והוא טען כי החברה שממנה קנה את המחשב תיקנה לו את הבעיה אך הוא לא פוסל את חזרת הבעיה וחושש מבואה.
"הפרעות בגרפיקה, קריסה של תוכנות, קפיאה של המערכת וקריסה כללית" – אלו חלקי דברים מתוך העצומה כנגד אפל עלייה חתמו לא פחות מעשרות אלפי משתמשים כאשר לעיתים מדובר במספר ימים לאחר הרכישה ולפעמים מדובר בראייה לאחור של כמספר חודשים בהם המכשיר חווה התדרדרות הדרגתית שהובילה להפיכתו לבלתי שמיש בעליל. לחברה התובעת שאלון לצרכניםשמיועד לצרף אנשים נוספים אל התביעה הייצוגית נגד אפל במטרה לקבל פיצויים.
אבל למרות זאת, ללקוחות הבעיה שידועה כבר מ2008 הוצעו שירותי תיקון נרחבים מאפל ודגם זה בסך הכל נמכר ל16 מיליון בני אדם – כאשר רק כמה עשרות אלפים מהם מתלוננים על הבעיה, אני מאמין שנשמע בחודשים הקרובים מה לגבי לקוחות נוספים והאם הבעיה היא כלל עולמית או שמדובר במספר הלקוחות הספציפי הזה.
שבת ללא תקלות לכל הקוראים, שלכם,
הבורר