המקור המיהמן של NeoGAF המזוהה בשם shinobi602 חושף לנו היום עוד חדשות בנוגע ל- Mass Effect Andromeda. מסתבר שזה מגיע לגרסת ה-PS4 Pro שאמורה לרוץ כנראה ב"סוג של 4K", תקבל גם אלמנטים ויזאולים רציניים במוד של 1080p. במילים פשוטות זה אומר גרפיקה הרבה יותר טובה וכנראה גם קצב פריימים לשניה יותר טוב. פרט נוסף, עסיסי ומעניין נחשף בנוגע לגרפיקות של הנחיתה על הכוכבים עצמם. כנראה שיהיו כמה Cut Scenes מכל מיני זויות בזמן הנחיתה כדי להעצים את התחושה הזאת של נחיתה על כוכב חדש. מגניב לחלוטין לדעתנו.
אחד הדברים הכי בולטים בסדרה של Mass Effect זה מערכת הדיאלוג שלהם שהייתה ידוע גם בשמות Renegade או Paragon והיא כנראה הולכת לעבור שינוי מעניין. לפי בחור בשם Typherio, המערכת תתחלק לארבעה קטגוריות: ראש, לב, Casual ו-Professonal וזאת כדי לעזור לשחקנים להחליט איך תהיה התגובה של הצד השני ולוודא שהם בוחרים בכל סיטואציה את האופציה שהם באמת רצו. כל זה כמובן במסגרת בניית הדמות שלכם וסביר להניח שהבחירות שלכם ישפיעו על הדמות משמעותית.
עוד שמועה שרצה לא מעט ברשת בשבועות האחרונים, כנראה מקבלת אישור רשמי. המעצב הראשי של Mass Effect Andromeda מאשר בטוויטר שאכן יהיה אפשר לעשות Crafting לנשקים השונים ואפילו לקבוע להם את השמות. זה פ'יצר שהיה מאוד מבוקש וצץ לראשונה ש-Bioware ממשו אותו ב- Dragon Age Inquisition.
PRO TIP: In MEA, you can craft your own krogan-style hammer and name it GRABTHAR'S HAMMER.
That one's free, folks. #space
— Ian S. Frazier (@tibermoon) January 17, 2017
לאחר שאנחנו כבר יודעים שהמשחק יתמוך ב-HDR 10, עלו שאלות ברשת לגבי התמיכה שלו ב- Dolby Vision והחדשות הטובות שהמפתחים אישרו בטוויטר גם את התמיכה לזה, לאחר מזה כבר הגיע האישור הרשמי של המנכ"ל.
We're supporting both
— Aaryn Flynn (@AarynFlynn) January 15, 2017
תשמעו חברים, עושה רושם ש-Bioware עשו פה עבודה מאוד מרשימה בנוגע ל-Mass Effect Andromeda, גם מבחינת ה-Gameplay והעלילה וגם מבחינה טכנית.
המשחק אמור לצאת ב-21 במרץ למחשב, Xbox One ול-PlayStation 4.