המשחק Mass Effect Andromeda של Bioware מייצר המון רעש באינטרנט ממגוון סיבות ויכול להיות שהסיבה העיקרית היא המצב מרובה-המשתתפים של המשחק. קרוב לוודאי בגלל שהמצב מרובה-המשתתפים של Mass Effect 3 היה מדהים וכולם אהבו אותו מאוד ורוצים לראות מה עוד יש ל-Bioware להציע.
למרות כל הציפייה, מעריצי מצב הסיפור לא ייאלצו לדאוג מקשר חזק מדי בין מצב השחקן היחיד לבין המצב מרובה-המשתתפים של Andromeda כמו ב-Mass Effect 3 אבל בכל זאת יהיו תמריצים לשחק במצב מרובה-המשתתפים.
Ian S. Frazier, המעצב הראשי של המשחק, הגיב למעריץ ב-Twitter ששאל האם במשחק החדש יהיה ניתן לעבר בין מצבי משחק (סיפור ומרובה-משתתפים) בקלות בלי מחויבויות כלשהם כמו במשחק הקודם בסדרה. Frazier ענה לו ואמר: "כן! ובנוסף, יהיה נין להרוויח פרסים למצב הסיפור דרך המצב מרובה-המשתתפים."
Yup! And it's possible to earn sp rewards in the process. 🙂 (mp doesn't impact sp's story like in me3, though)
— Ian S. Frazier (@tibermoon) January 16, 2017
המשחק מתוכנן להשקה ב-21 במרץ למחשב האישי, ל-Xbox One ול-PlayStation 4.