מסתבר אבל שזה תלוי במעריצים
Mass Effect: Legendary Edition נחת אצלנו, והביא לנו מגוון רחב של שיפורים, תוספות, ושינויים קטנים. מעבר לשדרוג הגרפי המובן מאליו, גם מספר מערכות מרכזיות עברו התאמה מודרנית. מערכת הקרב של המשחק הראשון קיבלה המון תשומת לב, על מנת להתאים אותה יותר קרוב למשחק השלישי המוצלח. אם זה לא מספיק, גם יותר מ-40 תוספות שהמשחקים קיבלו לאורך השנים הגיעו, מה שהופך את הגרסה הזאת להזדמנות נפלאה לחוות את כל שלושת המשחקים בחבילה אחת מרוכבת לכל מי שלא ייצא לו לשחק בהם עד היום. יחד עם זאת, חברת Bioware הודיעה לנו מראש שאחד הרכיבים הכי מצליחים של המשחק השלישי, מצב המולטיפלייר שלו, לא מיועד להגיע לרימאסטר. אז מה השתנה אתם שואלים?
מסבר שהחברה כן שוקלת זאת ברצינות, ובמאי הפרוייקט מאק וולטרס אף אמר רשמית בראיון ש"אני לעולם לא אגיד לזה לא". החברה מודעת לכמות הזמן והמשאבים שזה ידרוש מהם על מנת להביא את המוד הזה אל הרימאסטר המודרני, והיא מתכננת לעקוב מקרוב אחרי הקבלה של הרימאסטר בקרב המעריצים והשחקנים, ובמיוחד אחרי הדרישה (אם תהיה) לחזרתו של המוד הזה. במידה והם יראו שיש מספיק דרישה ומספיק בקשות מאנשים, הם בהחלט שוקלים לעשות זאת. אז נראה שזה עכשיו תלוי בעיקר בנו.
Mass Effect: Legendary Edition זמין היום עבור ה-Xbox One, PlayStation 4 למחשב האישי.