סדרת המשחקים Metal Gear Solid הייתה בתכנון לעיבוד למסך הגדול כבר שנים, השאלה היא מתי זה יקרה ואיך?
פרויקט האדפטציה לסדרת משחקי האקשן האהובה, Metal Gear Solid, אותה הפך לאגדית הידאו קוג'ימה לאחר שקיבל את הפרויקט לידיו בשנת 1987, היה בתכנון כבר מספר שנים טובות. כעת, במאי הסרט, ג'ורדן ווט-רוברט, מספר מה קורה עם הסרט ומה מתוכנן.
אחרי עבודתו על Kings of Summer, סרט אינדי ייחודי שהוצג בסונדאנס, הבמאי חתם חוזה אצל סוני להביא את סדרת משחקי ההתגנבות למסך הגדול. הוא מיד לאחר מכן התחיל לעבוד על האיתחול לסיפור של קינג קונג עבור Warner Bros ו-Legendary עם הסרט Kong: Skull Island, שיוצא לאקרנים בחודש הבא, אז כעת נראה שיש לו זמן להקיע באדפטציה המורכבת של Metal Gear Solid והחליט לשתף את תוכניותיו.
Metal Gear Solid הוא הכותר הכי חשוב עבורי על כדור הארץ. זה יצירה כזאת מדהימה, וגאונית ולעבוד עם הידאו קוג'ימה לאחרונה היה כמו חלום. הוא הכי טוב בעולם והצוות שלו הכי טוב בעולם. אנחנו עובדים על התסריט. זה קניין שאני אלחם בכל כוחי לוודא שיעשה כמו שצריך בגלל שזה כל כך קל להרוס את הסרט וכל כך קל לסטודיו פשוט לקחת את זה ולהפוך את זה ל"כוח המחץ" או לנסות ולהפוך את זה ל"משימה בלתי אפשרית" או לנסות ולהפוך את זה למשהו שזה לא. Metal Gear Solid צריך להיות בדיוק מה שהוא צריך להיות, Metal Gear Solid.
בנוסף, הבמאי הצעיר הרחיב על הדירוג המתוכנן עבור הסרט המבוסס על סדרת המשחקים שהראתה חיסולים אלימים, עירום מלא, שפה גסה, אונס ואדם משתין במכנסיים (פעמיים!):
אני רוצה לעשות גרסה של הסרט שתהיה הכי נכונה למה שזה אמור להיות. אז אם זה נתיב כמו "דדפול" או "לוגן-וולברין", בו אתה הולך עם תקציב קטן יותר אבל אתה יכול לעשות אותו דירוג R (דירוג 18+), אחלה. אתה יכול לנפח את זה יותר ובאמת לקבל את התקציב הגדול ולעשות את זה PG-13, יש אפשרות לשני הסגנונות.
ראיון מלא בלינק הבא.
יהיה מעניין לראות את השפעת Konami (בעלי הקניין הרוחני של Metal Gear Solid) על התסריט הסופי של הסרט, אחרי עזיבתו של קוג'ימה. בכל מקרה, סדרת המשחקים מאוד מורכבת עלילתית ומאוד סינמטית, אז לג'ורדן ווט-רוברט צפויה עבודה קשה להצליח לעבד את יצירת המופת של קוג'ימה לקהל הצופים הרחב. אנחנו מאחלים לו בהצלחה ומצפים בקוצר רוח.