ראיון עם הסמנכ"ל של מפתחת המשחק Middle-Earth: Shadow of War חושף את החזון של הסטודיו ומדבר על הסיפור של המשחק חדש
Middle-Earth: Shadow of War מבית Monolith Production תפס אותנו לא מוכנים לסכסוך שיצר המשחק. בעקבות כך Michael de Plater, סמנכ"ל החברה, התראיין ל-EDGE בנושא ועל איך ההמשך יביא לביטוי את החזון של הסטודיו.
Plater אמר: "דברים שעבדו במשחק הקודם היו מערכת האויבים והלחימה. הדברים שלא פעלו היו סולם הרווח והסיכום של הסיפור, ומכיוון שאנחנו כל כך מתמקדים בלחימה, היתה רמה של חזרה". בנוסף המשיך ואמר: "אני חושב שהמשכים במשחקי מחשב הם לפעמים קלים יותר. הדברים כל כך מורכבים וקשים כי אתה הולך להשאיר הרבה דברים על השולחן במשחק הראשון. מספר שתיים הוא לעתים קרובות מציג את החזון במלואו הבנתו ואת הרעיונות שהיו בראש שלך".
לאחר מכן הוא ציין כיצד מערכת האויבים תעבוד הפעם, תוך התמקדות ביצירת סיפורים טובים יותר עבור כל שחקן. "בפעם האחרונה היו לנו אורקים שהיו להם תכונות בשם Humiliator. בכל פעם שהם הרגו אותך, הם לא היו משמידים אותך לגמרי – הם היו מסתובבים והולכים. זה היה מגניב לפעמים, אבל עכשיו אנחנו מכוונים מתי זה יקרה וזה יקרה רק אם זה יצור סיפור טוב יותר בשבילך". לפי Plater, "המטרה היא ליצור את הסיפורים הכי טובים".
Middle-Earth: Shadow of War יצא ב-22 באוגוסט לקונסולות ה-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי.