מעריצי הסדרה מצפים בקוצר רוח ל-Monster Hunter World שיצא לראשונה גם למחשבים האישיים, אבל מי שמצפה לו יותר הוא Hirokazu Hamamura-san שצופה למכירות מרשימות מאוד למשחק.
Monster Hunter World באמת נראה כמו קפיצת מדרגה עבור סדרת המשחקים היפנים הוותיקה. ומעבר לשיפורים הגרפיים המרשימים, אחד החידושים שרבים מצפים לו הוא, לראשונה בתולדות הסדרה, גרסת המשחק למחשבים האישיים. בזמן ששוק הקונסולות יקבל את המשחק כבר החודש, עדכון מצוות הפיתוח של המשחק מגלה לנו שכבר בסתיו הבא נזכה לצוד מפלצות ענקיות ב-HD (או 4KHD אם יש לכם אפשרות כזו) על המחשבים שלנו. למרות שמדובר בכמעט שנה של עיכוב ביחס לקונסולות, אין ספק שאם זה הזמן שצריך עבור פורט ראוי ולא מלא באגים ל-Monster Hunter World השוק יקבל זאת בהבנה. בנוסף, קופסת הגרסה היפנית ל-PlayStation 4 מראה לנו פרט מפתיע בנוגע למשחק. מסתבר שקובץ המשחק שוקל רק כ-16 GB. הדבר מפתיע אבל חשוב לזכור Breath of the Wild שקל רק 14 GB. זה לא אמור להדאיג אף אחד, אולי אפילו להראות את חוזק יכולות הקידוד של צוות הפיתוח, אבל זה עדיין יוצא דופן ביחס לנורמה שהורגלנו אליה מהתעשיה.
ולא רק השחקנים מתלהבים מהאפשרות הזו, גם Hirokazu Hamamura-san, נשיא חברת Enterbrain, מפיצת מגזיני משחקי מחשב ביפן, חושב שהכותר יגיע לנתוני מכירות של 10 מיליון עותקים. הבעיה עם ההערכה הזו היא שמדובר במספר כל כך גבוה שקשה לקחת אותה ברצינות. אבל זה לא כאילו לשחקני הקונסולות יש סיבה להרגיש מוזנחים. שחקני ה-PS4 יוכלו להתנסות בבטא הפתוחה למשחק כבר ב-19 לינואר ולשחק עד ה-22 לחודש. ואחר כך הם יקחו הפסקה קלה, יאגרו כוחות ומשקאות אנרגיה כי ב-26 לינואר Monster Hunter World יוצא עבור קונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4.