Namco מגיבים על בעיות ההפעלה של Dark Souls 2

לא מעט אנשים דיווחו ש-Dark Souls 2 קורס בעת ההפעלה. אחרים דיווחו כי הבונוסים של ההזמנה-מוקדמת לא מופיעים, ושהעכבר והמקלדת לא מתפקדים היטב.

תמונת מסך של Dark Soul 2
תמונת מסך של Dark Soul 2

לאחר שפורסמו כאן באתר לפני קצת יותר מארבעה חודשים תמונות שהודלפו מהמשחק ולאחר שיצא לשווקים במרץ לקונסולות השונות ובאפריל עבור המחשב Namco יצרו רשימה של הבעיות הגדולות ביותר מבין הדיווחים שנשלחו על ידי הקונים,
בהודעה שפרסמה החברה בפורמים של המשחק ב-Steam " אנחנו רוצים להדביק נושא זה על מנת להביא פתרון ועדכונים לכל הבעיות אשר השחקנים מוצאים, אנחנו כמובן רוצים לשתף את הבעיות עם כל צוות התמיכה ולהיות עם השחקנים בקשר צמוד. דף התמיכה פתוח עבורכם תמיד"

אחת הבעיות הנפוצות ביותר, אולי בגללה חברת Namco הקימה את פורום התמיכה היא בעיית הקריסה לאחר הפעלה של המשחק, החברה דיווחה שהיא פתרה את הבעייה הנ"ל בכך שתצטרכו בשלב הראשון לעדכן את הדרייברים של כרטיס המסך ולבצע הגדרה כלשהי באפשרויות של הכרטיס מסך.

ביחד עם תיקונים מאולתרים, ולינקים לתמיכה טכנית כדי שהקונים יוכלו לתקשר ישירות עם המפתחים. רבים ציינו כי לקח להם שעתיים בתור כדי להגיע לתמיכה הטכנית, לכן Namco פתרו את הבעיה השכיחה ביותר בפרסומם, לפרסום המלא של Namco:
http://steamcommunity.com/app/236430/discussions/0/558754259718155271/

אודות יהב

השאר\י תגובה