Konami, מפיצת המשחק Metal Gear Survive, מגלה לנו טיפה ממה מחכה לנו במשחק מבחינת העלילה וגם קצת על החידושים במשחקיות של המשחק הבא בסדרה הוותיקה.
משחקי המשך בסדרות ידועות סוחבים נטל של הציפייה לשבירת גבולות. כל משחק מנסה לשבור את גבולות הסדרה שלו בצורה אחרת – מפה יותר גדולה, שינויים מהותיים ועוד. ואיך Konami מתייחסים לצורך הזה כשזה מגיע ל-Metal Gear Survive? גבולות היקום המוכרים לנו! על פי הכרזה רשמית של החברה, יש לנו תיאור קצר של עלילת המשחק. אנו משחקים חייל אלמוני (לפחות כרגע) שבסוף המשחק הקודם, Metal Gear Solid: Ground Zeroes, התמוטט ונשאב לתוך החור השחור שנתפח מעל הבסיס לאחר בריחתו של Big Boss (אם משהו כאן נשמע לכם מוזר או לא אמין, יש מצב שאתם לא קהל היעד של Metal Gear Survive). לאחר שישה חודשים החייל מתעורר בבסיס של ארגון המחקר הממשלתי המסתורי Wardenclyffe Section (אני מנחש שוונדרקליף הוא פשוט שם של תורם עשיר) ואתה חייב להציל חיילים אחרים שנשאבו לתור החור השחור ולמצוא תרופה עבור זיהום חדש ומסתורי. אין לך את היכולת לקום ולנטוש כי אתה (טאם טאם טאאם!) נגוע בעצמך!
ואם העלילה המסובכת היא לא מה שבאתם עבורו אז בואו נראה מה מחכה לנו מבחינת המשחקיות של Metal Gear Survive. אפשר לשחק במשחק גם בתור שחקן יחיד וגם בקו-אופ, בזמן ששיפורים לדמויות מסתנכרנים בין שתי צורות המשחק. גם הפעם נוכל לבנות ולשפר את הבסיס תוך כדי המשחק. וכמובן, זה לא יהיה משחק מודרני ללא קצת יצירת פריטים באמצעות משאבים ותוכניות מפרט שנמצא במהלך המשחק. כמו כן, מובטח לנו אירועים יומיים ושבועיים מיוחדים. Metal Gear Survive יצא בהמשך השנה עבור המחשבים האישיים וקונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4.