מהשבוע שעבר כל הרשת געשה בגלל שני הטריילרים שיצאו לשני משחקי ה-FPS הבאים בתור לתחרות על כס המלכות של היריבות ביניהם: Battlefield 1 ו-CoD: Infinite Warfare. מקודם הבאנו קצת חדשות על Battlefield 1, ועכשיו הגיע תורו של CoD לקבל את אור הזרקורים.
בואו ונתחיל קודם כל עם המשחק שיבוא בתור בונוס יחד עם המשחק הזה, וכולם יודעים שאני מדבר על CoD: Modern Warfare Remastered.
Activision לאחרונה אישרה ששתי מפות נוספות ממפות המולטיפלייר יצטרפו למשחק, כאשר Bog ו-Overgrown יצטרפו ל-Crash, Crossfire ו-Backlot, שאושרו מוקדם יותר.
הגרסה המחודשת של Modern Warfare מתוכננת לקבל 10 מפות מולטיפלייר מתוך המשחק המקורי, יחד עם חבילת ההרחבה: "Variety Map Pack", אשר תכפיל את כמות המפות ותאפשר לכם לשחק ב-20 מפות, ועל זה אי אפשר בכלל להתלונן, כי ממה שאפשר לראות, שמו הרבה השקעה בחידוש הזה, כדי להביא לנו את המשחק האהוב לרמה של הדור הנוכחי מהבחינה הגרפית. בזמן שכולנו כנראה מתרגשים מהחידוש הזה, חשוב לציין כי המשחק לא ימכר בנפרד. כלומר, תצטרכו לשלם 80 דולרים עבור גרסת ה-Legacy של Infinite Warfare, כדי לשחק בגרסה המחודשת של Modern Warfare.
בינתיים, אחרי ש-DICE השפילה את המשחק החדש, Call of Duty: Infinite Warfare ברשת החברתית Twitter (למרות שהיא מחקה את אותם הציוצים), אנחנו רואים שבחים על המשחק של היריבה, מצד Infinity Ward!
ברשת החברתית Facebook, המפתחת אמרה: "זהו טריילר מצוין, שמביא הרבה כבוד לצוות של DICE", וב-Twitter, ראש מחלקת התקשור, אריק מונצ'לי, צייץ "ברכות לצוות של DICE על התצוגה. בחירה מצוינת בשיר, וזה נראה מצוין עם מכניקות מעניינות למדי".
אבל בואו נפסיק לדבר על Battlefield, ונעבור לחדשות על הבטא של Infinite Warfare: מספר אנשים שהזמינו את CoD: Infinite Warfare בהזמנה מוקדמת מדווחים כי הם קיבלו קודים שכנראה יאפשרו להם להיכנס לבטא מתי שהוא בעתיד הקרוב. הדיווחים הראשונים התחילו ב-Neogaf, כשמשתמש דיווח שהוא קיבל אימייל מאתר הקניות המקוון Amazon, ובו כלול קוד עבור "הצעת הזמנה מוקדמת עבור העתיד".
זה היה רוב המידע שהיה זמין בהתחלה, אבל אלה שהזמינו את המשחק בהזמנה מוקדמת דרך רשת החנויות "Target" קיבלו כרטיסי גירוד שמכילים את קוד הבטא. אך זכרו – זוהי רק השערה על מה שהקודים יכולים להיות, מאחר ו-Activision לא אישרה באופן רשמי את השמועות הללו.
בנוסף לכך, במאי המשחק החדש ערכו סבב שאלות ותשובות באתר השידורים החיים Twitch, שגילה לנו עוד פרטים על המשחק.
בנוסף לתוכן הלינארי של CoD, ב-Infinite Warfare השחקנים ישלטו על ספינת הקרב UNSA Retribution, שתשמש במרכז שבו תוכלו לגשת למשימות באופן יותר חופשי. ההחלטות עבור המשימות שתיקחו יהיו פתוחות על פי שיקול הדעת שלכם, וכדי להבין יותר את החיים על ספינת קרב, במאי המשחק בילו את חלק מהזמן שלהם על ספינת קרב אמיתית של חיל הים של צבא ארה"ב, ואפילו דיברו עם מפקדים שם.
אך באופן מוזר למדי, המשחק עצמו נראה מיושן, כאשר האיכות הויזואלית שלו לא מתעלה על האיכות של Black Ops 3, אלא להפך, היא נראית יותר כמו גרפיקה של משחק מהדור הקודם. לפי Infinity Ward, המשחק עצמו משתמש בטכנולוגיה מיוחדת שהיא משום מה עדיין סודית, אך היא כן תתגלה לנו במהלך כנס E3.
בזמן שהטכנולוגיה עצמה עדיין לא ידועה, זה אפשרי לגמרי שהיא תהיה שונה ממה שהוצג בטריילר, כי כשמשחק נמצא בפיתוח של 3 שנים, ועוד בחברה כמו Infinity Ward, שפיתחה את המשחק שכנראה הוא הכי אהוב בכל סדרת המשחקים הזו, מציבים רף די גבוה למשחק.
למרות כל זאת וכל הדברים שכביכול אמורים לעזור למשחק לשגשג, הוא עדיין לא מתקבל בעין יפה אצל הגיימרים, בזמן שכמות הדיסלייקים לטריילר הרשמי של המשחק (נכון לעכשיו) היא כ-83 אחוזים מכלל ההצבעות, פי 3 מכמות הלייקים, אבל למרות הכמות העצומה של השנאה כלפי המשחק, Activision בכלל לא נמצאת בפאניקה.
למעשה, יש לה כמה סיבות לא להילחץ, לפי ראש אגף הפרסום, אריק הירשברג.
"קודם כל, חובה להעריך את החשק של הגיימרים. זו תעשייה שונה לחלוטין, עם קהל מעריצים מיוחד במינו, ואנחנו אוהבים את הרצינות שאיתה המעריצים שלנו מתייחסים למשחקים שאנחנו מייצרים. פשוט אין הרבה סדרות בכל כדור הארץ שיכולות לעורר חיבה כמו Call of Duty, וזה דבר טוב.
שנית, אנחנו יודעים שיש לנו הרבה שחקנים בקהילה שרוצים את ההרגשה הקלאסית של ריצה בשטחים, ולכן אנחנו מוציאים גם את Modern Warfare Remastered. אבל, בניגוד אליהם יש מיליוני שחקנים נוספים בקהילה שרוצים קעיונות חדשים ומגוונים, ולכן יצרנו את המשחק הזה, תוך כדי חשיבה על הבאת שני הרעיונות בחבילה אחת, תוך כדי שאנחנו שומרים על אחדות הקהילה.
ובזמן שאנחנו רואים רואים את הדעות מלאות החשק ברשת, אנחנו גם רואים את הסטטיסטיקות שלנו, וממה שזה נראה, ההזמנות המוקדמות נמצאות בהתחלה די טובה, הצפיות בטריילר נמצאות במספר מצוין, ולמעשה, מספר הלייקים לצפייה לטריילר הזה הוא הגבוה ביותר שראינו, וראינו מקרה דומה לכמות הדיסלייקים לטריילר בטריילר של Black Ops 3, שהפך למשחק המצליח ביותר שלנו בכל הזמנים, ובגלל זה, הסדרה חזקה יותר מאי פעם עכשיו – יש לנו יותר שחקנים במשחק עם חידושים וטכנולוגיה גבוהה מאשר כל משחק אחר שיצרנו עד כה. אם המשחקים שלנו כן היו שנואים, סדרת Call of Duty כנראה הייתה מפסיקה להתקיים כבר לפני הרבה זמן, וזה למה אנחנו לא דואגים לגבי סיכונים שאנחנו לוקחים".
עם מה שנאמר כאן הוא נכון, אז Call of Duty: Infinite Warfare יהיה כנראה מצליח כמו Black Ops 3, וככל הנראה זה יהיה תלוי במספר האנשים שירצו לשחק ב-Call of Duty: Modern Warfare Remastered (שלצערנו הרב, כולם רוצים). מה הטריק הבא ש-Activision תציג? נגלה יותר על זה בעתיד. עד אז – הישארו מחוברים לאתר כדי לקבל מידע עדכני על המשחק.