"הסיוט שלפני חג המולד": סרט לייב אקשן קרב ובא

דיסני שוקלת להתחיל בעבודות על אדפטציית לייב-אקשן לקלאסיקת האנימציה שלה- "הסיוט שלפני חג המולד", אך האם באמת שווה לה לעשות את זה לפיסה אהובה זו?

"הסיוט שלפני חג המולד", קלאסיקת האנימציה של הבמאי המהולל טים ברטון מ-1993, השתמשה בטכניקת הסטופ-מושן בשביל לייצר אווירה מיוחדת לסרט חג בין המיוחדים שתתקלו בהם. הסרט עוקב אחר ג'ק סקלינגטון, כוכב העיר של- "עיירת ליל כל הקדושים". ג'ק קסום מחג המולד ומחליט שעיירתו תערוך את החג השנה, דבר שמביא לתוצאות הרסניות. כששימש גם כסרט "חג המולד" וגם סרט "ליל כל הקדושים", הסרט נשאר אהוב על הקהל במשך כל ה-26 שנים האחרונות.

אחרי כמה גרסאות לייב-אקשן לעוד קלאסיקות של דיסני, כמו "סינדרלה", "היפה והחיה" ו- "ספר הג'ונגל" שקיבלו הצלחה לא קטנה, גם אצל הקהל וגם אצל המבקרים, כמובן בנוסף לסרטים מצליחים אלה, אנחנו מחכים לעוד גרסאות לייב-אקשן הגורמות להתרגשות אצל הקהל כמו: "דמבו", "מלך האריות" וכמובן "אלאדין". עכשיו, הגיע תורו של "הסיוט שלפני חג המולד".

כמובן הבנו עד עכשיו עד כמה הסרט אהוב על ידי הקהל והמבקרים, ובלי ספק שכל גרסה חדשה שלו יכולה לגרום להתרגשות אצל כולנו, אבל השאלה היא- האם "הסיוט שלפני חג המולד" באמת סרט שמתאים לגרסת לייב-אקשן? צריך לזכור את האופי הקריפי והדמיוני של הדמויות שיהיה בכלל לא קל לשחזר עם אנשים אמיתיים, תזכרו שג'ק הוא שלד שמתחביביו להוציא את ראשו ממקומו.

עם כל דברים אלה לקוחים בחשבון, עדיין כולנו- ילדים ומבוגרים שגדלו על סרט זה, לא יכולים לחכות לחדשות נוספות על קלאסיקה זו.

אודות גל סביטלמן

קוראים לי גל סביטלמן, בן 17, פריק של קולנוע ושל אמנות (בעיקר סוריאליזם). בשעות הפנאי משחק בפלייסטיישן, עובד בחדר בריחה, וכותב, מלחין ומנגן על הגיטרה.

השאר\י תגובה