בראיון בין האתר Listdaily, לבין מנכ"ל סניף Nintendo האמריקאי Reggie Fils-Aime, טוען המנכ"ל כי החברה למדה מטעויות העבר בנוגע לפרסום ולשיווק המוצר החדש, ה-NX המתוכנן לצאת כבר בשנה הבאה.
אחת הסיבות לכישלון המכירות של ה-Nintendo Wii U, וכנראה הסיבה העיקרית לנפילה הכללית במכירות של קונסולות ומשחקי החברה היא חוסר היכולת לשווק את המוצר בצורה שתגרום ללקוח להבין את הסיבה לרכוש את הקונסולה בצורה נכונה. מערכת של כשלים ממיתוג המוצר ועד פרסום הודעות לציבור, גרמו לציבור הלקוחות להאמין שהקונסולה היא בסך הכל שדרוג יותר מידי יקר ולא הכרחי לWii המיתולוגי, בעוד אלה שכן ראו בWii U קונסולה חדשה לגמרי, פשוט לא ראו סיבה לקנות אותה. נראה שלקראת הקונסולה החדשה, ה-NX, חוקי המשחק ישתנו.
נינטנדו נמצאים בשוק כבר הרבה מאוד שנים, והם לא מתכננים לחזור על טעויות העבר. בראיון המדובר, נותן מנכ"ל החברה דין ודברים בנוגע ללמידה מהטעויות השיווקיות של ה-Wii U, ועל התכניות לחשיפה ולהשקה העתידיים ל-NX.
"אחד הדברים בהם עלינו להשתפר עם השקת ה-Nintendo NX – אנו מוכרחים לבצע עבודה טובה יותר בנוגע ל'מיקום' המוצר בתודעה [הציבורית]" טוען Fils-Aime. "אנו מוכרחים לבצע עבודה טובה יותר בלעזור לאנשים להבין את הייחודיות שלו [של הקונסולה], ואיך זה תורם לחוויית המשחק. ואנחנו מוכרחים לבצע עבודה טובה יותר מבחינת תכנון התכנה, כך ששחרור מתמשך של משחקים חדשים וטובים ישכנעו יותר ויותר אנשים לקנות את התכנה, ועוד אנשים לקנות את החומרה. […] עלינו לוודא שאנשים מבינים את הקונספט, ועלינו לוודא שתהיה ספריית משחקים מעולה, וכאשר עושים זאת, עושים זאת היטב".
מדברי המנכ"ל, נשמע שהחברה אוספת את עצמה מחדש, וההבטחה לתזרים של משחקים חדשים יכולה למנף את הקונסולה ואת החברה למעלה. אחרי ההשקות המאכזבות של ה-Gamecube, ה-3DS וה-Wii U, נותר לקוות שהחברה באמת תעמיק בלימוד הטעויות שלה, ותמנע מהקונסולה העתידית לסיים את חייה במגירה נשכחת.