ה-Nintendo Switch היא הקונסולה הכי מסתורית השנה, כאשר גם אחרי ההכרזה שלה מאוד קשה לדעת מה יהיו הפרטים המדויקים של הקונסולה עצמה וכיצד היא תפעל.
אך בזמן האחרון, Digital Foundry שיערו כיצד היא תעבוד, וסביר להניח שיש לנו הדלפה על החומרה של הקונסולה. ל-Switch יהיו 2 מצבי ביצועים שונים, כאשר היא תוכל לנצל את מלוא כוח החומרה שלה כשהיא מחוברת לתחנת העגינה (שם היא לא תפעל על הסוללה שלה), וכדי לשמור על הסוללה היא תנצל פחות מהחומרה שברשותה. המעבד שלה יפעל בכל מקרה על תדירות של 1020 מגה הרץ, אך זיכרונות הראם שלה ירוצו על תדירות בין 1331 ל-1600 מגה הרץ. יתרה מכך, הכרטיס הגראפי ירוץ בתדרים של 768 ו-307.2 מגה הרץ, אך יכול להיות ש-Nintendo תשתמש לרוב ב-307.2 מגה הרץ בשביל לחסוך סוללה. למרות זאת, המפתחים יכולים לאלץ את הקונסולה להשתמש במלוא העוצמה שלה אם הם רק רוצים.
זה נראה כי Nintendo האטה את המהירות של ה-Tegra X1 אפילו כשהמכשיר מחובר לתחנת העגינה, מה שנשמע מאוד מוזר, מאחר וה-Shield של NVIDIA מנצל יותר עוצמה. הדבר שהכי מעניין אותי בקטע הזה הוא איך בדיוק המשחק יתחלף במהירויות השונות. לזה נצטרך לחכות ולראות. אם כבר אנחנו מדברים על ה-Switch ועל שימושים שונים בחומרה של הקונסולה, מפתח הצליח למצוא קטע קוד במנוע Unreal Engine 4 שמחזק את הטענות של Digital Foundry. לפי NeoGAF, ישנם 3 סוגים של הגדרות הקרויות Switch, SwitchConsole ו-SwitchHandheld. המפתח אמר כי "הגדרות ה-SwitchConsole נמוכות מההגדרות שנמצאות בברירת מחדל בשאר הפלטפורמות, והן התחלה מצוינת כדי לאפשר למשחק במנוע Unreal Engine 4 מה-PlayStation 4 וה-Xbox One לרוץ ברמה סבירה על הקונסולה".
החדשות האלה אכן נשמעות משמחות, כי זה נראה כאילו המצב של ה-Switch סוף סוף מובהר, אבל אנחנו צריכים לחכות ל-12 בינואר, שם Nintendo תציג את הקונסולה שלה במלוא הדרה, ותאיר לנו קצת אור עליה.