Blizzard ידועה כבר הרבה שנים כחברה שלא בדיוק ממציאה ז'אנר או משחק מהפכני, אבל יודעת איך לשפר ז'אנרים קיימים ולהפוך אותם לדבר הכי ממכר שקיים. דבר כזה בדיוק קרה עם Overwatch, שתפס תאוצה מטורפת מיד לאחר שיצא רשמית לקונסולות ולמחשב האישי.
אם חייתם במערה בחצי שנה האחרונה כנראה אתם שואלים את עצמכם "איזו תאוצה בדיוק?", אז הנה אענה לכם- למשחק נרשמו יותר מ-10 מיליון שחקנים חודש אחד לאחר יציאתו, ועל פי מידע חדש מ-SuperData, זה לא המספר היחיד בבעלותה של Blizzard שנמצא באזור המיליונים.
חברת המחקרים חשפה במחקר חדש שהמשחק הרוויח יותר מ-269 מיליון דולר במכירות דיגיטליות בלבד(!), והעותקים הדיגיטליים מתוך המספר הגדול הזה שמגיעים מהמחשבים האישיים עזרו לשפר את שוק המחשבים ב-8 אחוזים. לא רק זה, Overwatch הוא המשחק החמישי ברשימת המשחקים הכי משוחקים בשידור ישיר מתוך כל שירותי השידורים הישירים (כמו Twitch ו-YouTube Gaming).
שני משחקים נוספים שמספרי המכירות שלהם נחשפו כוללים את Battleborn של Gearbox Software (שמהווה את המתחרה העיקרי לז'אנר של Overwatch), שהרוויח 18 מיליון דולר מכל גרסאותיו, ו-Uncharted 4: A Thief's End, שהרוויח 56 מיליון דולר על ה-Playstation 4.
העליה במשחקים דיגיטליים מגיעה במחיר- ישנה ירידה גדולה ברווח של משחקים מבוססי תשלום חודשי (כמו WoW) שמסתכמת ל-200 מיליון דולר בחודש, אבל יחד עם זאת ישנה עליה של 11 אחוז בכל שנה למשחקים דיגיטליים, שהגיעה לשיא של 6 מיליארד דולר בחודש מאי.
מה אתם חושבים? כמה בריכות של כסף אתם חושבים ש-Blizzard כבר החלו למלא? ספרו לנו בתגובות.