Overwatch חוזר אלינו בעונה שלישית של שינויים
משחק היריות המפורסם Overwatch אשר מפותח על ידי חברת Blizzard מכיל בתוכו מצב משחקים תחרותיים אשר כל שחקן מקבל ניקוד בהתאם לרמה שלו.
על פי פוסט חדש שנכתב על ידי המפתח הראשי של המשחק Scott Mercer נאמר: "לאחר העדכון של עונה 2 למשחק גילינו שהיו לנו הרבה יותר שחקנים ברמות של זהב ופלטינום ופחות מדי שחקנים בכסף וארד." על פי השינויים הרשומים בפוסט נראה שהמפתחים עשו מאמץ נכבד כדי שלשחקנים תהיה תאימות מקסימלית במשחקים התחרותיים וכך ייגרם שלא תמוקמו עם שחקנים חלשים או חזקים יותר כאחד.
"הסיבה לבעיה הזאת הייתה שהדרך שבה חישבנו את נקודות הרמה לכל שחקן (Skill Rating) לא עבדה וגרמה לחוסר איזון בין השחקנים." אבל מה הפיתרון לכל הבעיה הזאת? Mercer אמר על כך "אנחנו כרגע מבצעים בדיקות בשרת הבדיקות הציבורי (PTR) כדי לוודא מקסימום תאימות בין השחקנים לבין הרמה שלהם והביצוע במשחק עצמו."
מה אתם חושבים על השינוי? האם הוא נעשה לטובתם או לרעתם של השחקנים? ספרו לנו בתגובות.