מפתחת המשחקים הפולנית People Can Fly שחררה בעשור האחרון כמה משחקי יריות משוגעים, כמו Bulletstorm ו-Painkiller, ולאחר מכן נקנתה על ידי Epic (החברה האחראית על מנוע ה-Unreal Engine) והפכה פתאום ל-Epic Games Poland. אך עכשיו הם מוכיחים כי הם עדיין יכולים לעוף וחוזרים לשמם המקורי.
השבוע, People Can Fly הכריזה כי היא נפרדת מ-Epic Games בתמיכתה ומתחילה לעבוד כסטודיו עצמאי לכל דבר, וכעת תורמים ל-Epic בעבודה על משחקם החדש, Fortnite ובמנוע שבו הוא ישתמש, Unreal Engine 4. בנוסף, הסטודיו התחיל לעבוד על משחק חדש שעדיין לא הוכרז, ונקווה לשמוע עליו בחודשים הבאים.
מנכ"ל ומקים Epic Games טים סווייני אמר: "היה לנו הכבוד לעבוד עם הצוות המבריק הזה של מתכנתים, אמנים ומעצבים לאורך ההיסטוריה שלהם: בהתחלה כפרטנרים המשתמשים במנוע ה-Unreal Engine, לאחר מכן כסטודיו בתוך דלתות Epic, וכעת שוב כחברה עצמאית."
מנהל הסטודיו Sebastian Wojciechowski, הממשיך להנהיג גם לאחר הפרידה אמר: "אנחנו, כאנשי צוות People Can Fly, מתרגשים מאוד לקראת האפשרויות החדשות המתגבשות לפנינו, אנחנו הולכים לעבוד על משחק חדש, בזמן התרומה ל-Epic והשימוש ב-Unreal Engine 4. אנחנו מודים לטים ולכל חברי הצוות ב-Epic על שיתוף הפעולה הארוך והמצליח שלנו."
מה אתם חושבים על הפרידה של People Can Fly ו-Epic? ספרו לנו בתגובות!