Phil Spencer רוצה "לקחת סיכונים" עם ה-Xbox למרות הביטול של Scalebound
הביטול של של Scalebound מבית Platinum יצר תגובה חריפה נגד Microsoft. בעקבות כך Phil Spencer ניסה להפיג את החששות לגבי מערך המשחקים של Xbox ל-2017 ודיבר בנוסף על לקיחת סיכונים עם משחקים עתידיים.
Spencer אמר ב-Twitter שלמרות הביטול "אני יודע שאנחנו צריכים לקחת סיכונים. אני מבין שעכשיו זה בטח נשמע חלול אבל אני מסכים." בנוסף, הוא הודיע שהביטול לא יעצור את Microsoft מלהשקיע בכותרים צד שלישי למרות שהפוקוס יהיה עדיין על הסטודיו שלהם. לדבריו: "לא אנטוש החתמה של פרויקטים מאולפנים עצמאיים אבל אני אעדיף אולפנים פנימיים של החברה שלנו."
Good feedback, I know we have to take risks, I realize right now probably sounds hollow but I agree
— Phil Spencer (@XboxP3) January 11, 2017
I won't abandon signing independent studio projects but I agree 1st party internal studios are critical.
— Phil Spencer (@XboxP3) January 11, 2017
Spencer גם התנצל על הביטול ואמר: "זה פגע בי, כמו שזה גם פגע בקהילה ואני מתנצל. אני רוצה שאת כל מה שנתחיל ייגמר טוב ובכל זאת נשמור על גיוון פה ב-Xbox."
It hurt me as well and to the community I apologize. I want everything we start to turn out great, to take risks, create diversity
— Phil Spencer (@XboxP3) January 11, 2017
ולמקרה שתהיתם זה לא ש-Scalebound צרך יותר מדי כסף, לדבריו של Spencer: "אני מתנצל, אבל זה לא איך משחקים מקבלים מבנה. לא שופכים X$ ומקבלים משחק. זה הרבה יותר מסובך ומשותף מזה."
Apologies but this isn't how games get built. There isn't a pour in $X and get game. Much more iterative and organic than that.
— Phil Spencer (@XboxP3) January 11, 2017
מה אתם חושבים על תגובתו של Spencer? ספרו לנו בתגובות!