Pokemon GO הושק בשנה שעברה בהצלחה גדולה, ולמרות המוכנות המינימלית של המפתחת Niantic לכמות גדולה כל כך של שחקנים במשחק, עדיין לא חווינו שום האטה בפופולאריות שלו או ברלוונטיות שלו. המשחק אפילו הצליח להעלות את הפופולאריות שלו אפילו יותר עם הדיבורים האחרונים על פוקימונים אגדיים והחלפות בין מאמנים, אך המפתחת החליטה להסתכל אחורה ולהודות שכמה מהמאפיינים של המשחק לא עבדו כמו שהם רצו.
"חלק המכונים [של Pokemon Go] צריך הרבה מאוד עבודה, ואנחנו מנסים לשפר אותו ולתת שינוי גדול יותר לאיך שהמערכת עובדת. בסך הכל, אני חושב שאנחנו צריכים קצת יותר זמן כדי לחשוב על איך נעשה את זה, אמר Tatsuo Nomura, מנהל המוצר הבכיר ב-Niantic, בריאיון לאתר Polygon. "אנחנו היינו צריכים להגדיר [את המכונים] בדרך שעובדת במשחק לטלפונים ניידים. לדוגמה, לא היו לנו… דמויות שהם לא שחקנים. זה לא איך שהמשחק עובד. אנחנו MMO, ואנחנו מצפים שאנשים ישחקו עם אנשים אחרים. אנחנו ציפינו שיותר אנשים ישחקו בחלק הזה, וחלק גדול מזה הוא איזון המשחק ורק טכני, יש חלק מזה שצריך שיפור."
טוב לראות שהחברה מתכננת לעשות שינויים עם הכותר, ואנחנו מקווים לראות עוד הרבה מ-Pokemon GO בהמשך הדרך.