Quantic Dream תחל לעבוד על משחקים עבור כל הפלטפורמות מעתה והלאה.
Quantic Dream היא החברה אשר צברה מספר שבחים והייתה החלוצה ברעיון של "משחקים מבוססי עלילה". הכוונה היא למשחקים שהמשחקיות בהם היא מינימלית עד כמעט לא קיימת, וכאשר המיקוד הבלעדי בהם הוא העלילה או הדמויות.
המשחקים מהתת-ז'אנר הזה אשר Quantic Dream שחררה והפכו לשם בית כוללים את: Farenheit ,Detroit: Become Human, ו-Heavy Rain.
ולאורך יותר מעשור, הם היו אקסקלוסיביים לסוני וכל משחק שלהם, ללא יוצא מן הכלל, יצא נטו ל-PlayStation.
עם זאת, השנה חלק מהמשחקים הגיעו גם ל-PC, מה שנתן המון תקווה לשחקנים להנות מהמשחקים שלהם על קונסולות נוספות.
ומסתבר שזה לא מקרה חד פעמי, כיוון שהחברה החליטה שהיא יוצאת מתחום האקסקלוסיביים ומתחילה לפתח לשאר הפלטפורמות.
בראיון חדש, מקים החברה, דויד קייג' (David Cage), אמר שהם מתכננים להתרחק מהאקסקלוסיביים ומעבודה בלעדית עם סוני.
הם עובדים על מספר פרויקטים כרגע, והם לא מתכוונים יותר ליצור הסכם בלעדי לכל הכותרים שלהם.
"Quantic Dream אינה אקסקלוסיבית לאף קונסולה יותר. אנו לא שוללים את האפשרות לשחרר משחקים ספציפיים עבור קונסולה ספציפית, אבל עסקאות כוללות עבור כל המשחקים שלנו לא יקרו כבר יותר. כרגע התכנון הוא שכל המשחקים שלנו ישוחררו עבור על הקונסולות בעת ההשקה".
עכשיו, אם מוסיפים את המידע ש-Quantic Dream רוצה להפוך להיות מפיצת צד שלישי בנוסף להיותה מפתחת, זה פתאום גם הגיוני יותר לשמוע אותה על שינוי הכיוון הזה. היא כמובן תרצה גם שמשחקים שהיא מפיצה, ולא רק שהיא מפתחת, יגיעו למגוון רחב של קונסולות.
האם זה גם אומר שאנו נראה את שאר המשחקים שלה שעדיין נעולים על ה-PlayStation מגיעים לשאר הקונסולות בקרוב? אינני יודע, אבל נחזיק אצבעות.