מפיק הכותר Resident Evil חושב שהאיתחול לסדרת הסרטים "האויב שבפנים" צריך לכלול יותר אקשן
כששמענו בפעם הראשונה שסדרת הסרטים "האויב שבפנים" מאותחלת, התרגשנו מהמחשבה שאולי סוף סוף נקבל סדרת סרטים שתביא למסך הגדול את כותר המשחקים Resident Evil בצורה אמינה עם הדמויות האהובות והאימה של המשחקים הראשונים שבסדרה.
סדרת הסרטים של פול ו.ס. אנדרסון ידועה בעלילה שטחית, הרבה אקשן, פיצוצים ואפקטים ממוחשבים שלרוב נראים די רע. הרבה מעריצי סדרת המשחקים של Capcom מקווים לראות עיבוד עם יותר אווירה ועלילה כמו המשחק המקורי שיצא ב-1996. אבל נראה שמפיק סדרת המשחקים היפנית לא רוצה כך.
המפיק Hiroyuki Kobayashi, שעבד על סדרת המשחקים מאז שנוצרה ואפילו הפיק שתי סרטי אדפטציה בסגנון אנימציה יפנית, דיבר בפומבי לאחרונה על הסרט המצויר השלישי המתוכנן ועל הכותר בכללי. למרות שהאיתחול לסרטי "האויב שבפנים" עוד בשלבי תכנון, הוא אומר שהוא רוצה שהסרט החדש יתרכז יותר באקשן.
אני אישית אוהב את הכיוון שפול ו.ס. אנדרסון לקח את סדרת סרטי הלייב-אקשן. דברים כאלו, אני הייתי רוצה לראות יותר אקשן.
ציטוט לקוח מהלינק הבא.
העובדה ש-Kobayashi רוצה שחידוש יהיה עם יותר אקשן מגוכחת ועצובה. הדבר היחיד שהיה בסדרת הסרטים "האויב שבפנים" זה אקשן, זה פחות או יותר היה הפוקוס של הסרטים. כך שמאוד קשה לי לראות איך אפשר לעשות את האקשן יותר פוקוס ממה שהוא היה עד כה.
בנוסף, הערותיו של Kobayashi די מסבירות את כיוון סדרת המשחקים בשנים האחרונות- מאז הצלחת המשחק Resident Evil 4 בתור משחק אימה/אקשן עטור פרסים, כל משחק שיצא לכותר Resident Evil לקח את הדמויות הבלתי נשכחות של הסדרה לסיפורים מלאים באקשן כמו Resident Evil 5 ו-Resident Evil 6, שהיו השראה ברורה לכיוון סדרת הסרטים "האויב שבפנים".
אבל, אחרי התלוננות רבה של המעריצים והמבקרים שהסדרה התרחקה מהשורשים האימתיים שלה, קיבלנו את Resident Evil 7 שלקח את הסדרה בכיוון חדש ומפחיד, כמו שהמשחק הראשון עשה. אבל לפי דבריו של Kobayashi, נראה שהוא עדיין מאמין שהכיוון הנכון עבור הכותר הוא פעולה מאשר אימה, בין אם יהיה לדבריו השפעה על האתחול או סדרת המשחקים, נגלה רק בעתיד.