שיגרו מיאמוטו (Shigeru Miamoto) הוא אבי משחקי המחשב המודרנים. האיש אחראי באופן אישי ליצירה של משחקים אייקונים כמו Super Mario, The Legend of Zelda או פיתוח של רוב הקונספטים החדשניים שמגיעים מבית Nintendo. המשחקים הישנים שלו נלמדים בבתי ספר לפיתוח משחקים בתור הדוגמה האולטימטיבית ל"איך לבנות משחק מחשב", הדמויות שהוא יצר משמשות כבר כ-30 שנים כסמלים המובילים של עולם הגיימינג ובאופן כללי אין כמעט גיימר בעולם שלא שיחק במשהו שמיאמוטו היה אחראי עליו.
בשיחה עם אתר IGN מיאמוטו דיבר על הקלאסיקות הישנות שלו. בתשובה לשאלה האם הוא מתכוון לעשות להן חידוש שיעמיד אותן בסטנדרטים של משחקים מודרניים אמר מיאמוטו ש"אני לא מרגיש שאני רוצה לעשות רימייק למשחקים הישנים. יותר טבעי תמיד ליצור מכאניקות חדשות ומשחקים חדשים". המשמעות היא שכנראה לא נזכה לראות בזמן הקרוב משחקי מריו ישנים בתלבושת חדשה. אומנם Super Mario 64 זכה לשיחרור מחדש על קונסולת ה-Nintendo DS, אבל כנראה היה מדובר באירוע חד פעמי שהיה יותר דומה לפורט מאשר לבניה מחדש של המשחק עצמו.
בראיון מיאמוטו גם נשאל לגבי המשחק החדש בסדרת Mario– Super Mario Odyssey. מיאמוטו הודה שהוא קצת חשש בהתחלה לשלב את Mario הקטן עם המראה הציורי בעולם פתוח בו מסתובבים אנשים בעלי פרופורציות גוף רגילות. כמו כן, הוא לא היה בטוח שהמעבר לעולם ריאליסטי ישתלב בצורה נכונה עם העובדה ש-Mario נוטה לקפוץ ממקום למקום, בזמן שאנשים רגילים הולכים סביבו. בסופו של דבר מיאמוטו ראה שהמשחק אכן עובד, וששילוב של דמויות כמו Pauline (החברה הראשונה של מריו מהמשחק Donkey Kong) הופך את המעבר של Mario לעולם בני האדם לחלק ומתאים. אומנם אין פה התייחסות לכך שמריו יכול גם להשתלט על כל האנשים בעיר בעזרת כובע הקסמים החדש שלו, אבל למי אכפת? יש משחק חדש של Mario והוא נראה נהדר.