גיימרים לא מתים בדרך כלל על Remasters למינהם, בטח כאלה שהם ממש ישנים, כאלה שהם כנראה מהדור הישן יותר של הקונסולות או יצאו למחשב לפני הרבה שנים, אולי אפילו עשור. כמובן ש- Skyrim Remaster הוא יוצא מן הכלל בקטע הזה. לא רק שתוכן ושיפורים ממשיכים לצאת למשחק וקהילת המודרים ממשיכה להחזיק אותו בחיים אלא כל פיסת מידע ו/או תוכן על המשחק, הסדרה או המשחק העתידי בסדרה יוצרים רעש גדול. ככה זה שעושים יצירות מופת כנראה. חברת Bethesda לא בדיוק ידועה ביצירת Remaster למשחקים שלהם, אז מה בדיוק גרם להם להוציא את הגרסה למשחק הכי מצליח שלהם?
בראיון שנתן לאחרונה אמר Todd Howard, האיש והאגדה שהסיבה המרכזית הייתה להביא את העולם הנפלא של המודים אל הקונסולות: "מודים כידוע הם חלק ענקי מ-Skyrim, במיוחד על המחשב, המשחק עדיין מככב באחד מעשרת המשחקים הכי טובים בסטים בכל הזמנים וזה בעיקר בגלל המודים. לא רצינו להשאיר את האוהדים והשחקנים שלנו על הקונסולות בחוץ ולמנוע מהם לקבל את כל התוכן המעולה הזה".
ללא ספק טיעון מנצח אם כי לא מפתיע.
שחקני קונסולות? ספרו לנו על הביקור החדש שלכם בעולם של Skyrim? האם המודים היו שווים את זה?