בראיון סיפר נשיא חברת CI Games כי הצוות עובד במרץ על 2 Sniper: Ghost Warrior Contracts, וכי הם שוקלים להוציא כותרים בסדרה בתדירות קבועה בסדרה
מארק טימינסקי נשמע מאד בטוח בעצמו כאשר הוא מספר על Sniper: Ghost Warrior Contracts 2. החברה שלו מרוצה ממכירות המשחק הקודם, והוא צופה לה עתיד מבטיח.
CI Games הוציאו עד כה ארבעה משחקים בסדרה הנשענים על משחקיות צליפה בה השחקן צריך לקחת בחשבון מרחק, עמידה, סוג כדור, נשימות ורוח על מנת לפגוע במטרה. כמה שהיא יותר רחוקה, יותר טוב. רעש וחשאיות גם הם צריכים להילקח בחשבון. פגיעה תתוגמל במעקב אחר הקליע בהילוך איטי עד לפגיעה הגרפית במטרה. פספוס או גילוי מביאים בדרך כלל להסתערות על עמדת השחקן, מוות טראגי ובעקבותיו טעינה של נקודת השמירה האחרונה.
שני המשחקים הראשונים היו מורכבים ממספר שלבים במפות קטנות יחסית. שחקנים ומבקרים חוו משחק יפה חזותית, אך חד גוני ודורש מידה רבה של קמפינג על מנת להשיג את הירייה המיוחלת. המשחק השלישי נבנה על עולם פתוח עם משימות מגוונות יותר, משימות משניות ועוד, אך מכניקת שמירה מתסכלת (שילוב של נקודות שמירה בעולם פתוח עלול לגרור שחקן זמן משחק רב אחורה במקרה של כשלון), מספר רב של באגים וזמן טעינה ארוך במיוחד פגע בחוויית המשחק. חלק מהליקויים טופלן לאורך הזמן בעזרת מודים שהוציאו השחקנים עצמם.
לכל המשחקים הללו נוספה חווייה מרובת משתתפים, אשר במקרה הטוב לא חידשה (במשחק השני) ובמקרה הרע (במשחק השלישי) לא יצאה כלל עם המשחק והוספה לו רק תשעה חודשים אחרי השקתו.
לאחר קבלת הפנים הפושרת של המשחק השלישי, יצא בסוף שנת 2019 המשחק Sniper: Ghost Warrior Contracts. המפה הפכה למפות, וגודלן צומצם ביחס למפה מהמשחק הקודם. במקביל נרשמה חווית משחק מלאה יותר. נוספו אלמנטים כולל מגוון רחב של ציוד וגאדג'טים המעבים את האפשרויות שיש לשחקן, ןמספר אפשרויות גישה ואתגרים בכל משימה. נראה כי הסדרה מבשילה, לומדת מלקחי העבר ומתקדמת לכיוון משחק צלפים טוב יותר.
גם מארק טימניסקי והצוות שלו מרגישים כך, כנראה. לדבריו, מכירות טובות של המשחק הקודם, התקציב המוזל של פיתוח ושיווק סדרות משחקים ועבודה עם צוות מיומן מאפשרת להם לחשוב על עתיד הסדרה. מארק כל כך בטוח בצוות שלו, שהוא לא שולל השקה של Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 עוד השנה.