חברת האינדי Keen Software House חוגגת את יום השנה השנייה של Space Engineers, משחק שכולו בנוי על הנדסה, בנייה ותחזוקת מבנים בחלל המבוססים על פיזיקה אמיתית ומדע אמיתי, עם כמות מכירות העולה על 1.6 מיליון עותקים מאז השקתו.
לאחר שיצא כמשחק Early Access באוקטובר 2013 ב- Steam, המשחק Space Engineers הפך במהירות לאהוב ואהוד וקיבל בצדק מעמד של רב מכר של ממש כבר בשלב הגישה המוקדמת ב- Steam. מאז השקתו הוא משך קהילה ובוני מבני שטח ברחבי העולם שהפכו לחלק בלתי נפרד מהחוויה של יצירת יותר מ-150.000 פריטים ב- Steam Workshop.
"אנחנו לא חוגגים רק את יום השנה ה-2 של מהנדסי החלל, אלא גם את רוח היצירה של הקהילה שמניעה אותנו, דוחפת אותנו אל הלא נודע, הופכת אותנו לשאלה על מה בכלל אפשרי, ועוזרת לנו לראות את מה שאנחנו אף פעם לא דמיינו לפני," אמר מארק רוזה, המנכ"ל והמייסד של Keen Software House.
יום השנה השנייה מגיע go עדכון תוכן גדול שעדיין רק מתקרב: כוכבי הלכת שימציאו מחדש את חווית המשחק של Space Engineers. חברת הפיתוח Keen Software House מחויבת להביא תוכן חדש, להקדיש תשומת לב לקהילה, לעצב את המשחק בכפוף לעדכונים שוטפים, ולתמוך ביוצרים על ידי מתן גישה מלאה לקוד המקור של המשחק.
Space Engineers זמין לרכישה בחנות הדיגיטלית של Keen Software House וב- Steam, עבור 25 דולרים(בכל אחת מהחנויות).