המפתחים של Star Wars Battlefront 2 שופכים עוד אור על היצירה שלהם
Star Wars Battlefront 2 עושה את הרושם של משחק טוב, בעיקר בגלל שהוא מרחיב ומוסיף על המקורי בכל תחום. אבל כדי להיות הוגן, זה לא ממש הישג גדול, מכיוון שהמשחק הקודם לא ממש הציב רף בהמון תחומים, וזה נראה כאילו החברה המפתחת, DICE, למדה מהטעויות שלה. בראיון שנתן ל-PlayStation Lifestyle, מנהל אגף הקריאייטיב של DICE, ברנד דימר, נשאל לגבי האזורים שלקו בחסר במשחק הקודם, ומה בדיוק רצה לשפר
במשחק הבא. התשובה הראשונה והמיידית שלו הייתה להוסיף עומק למשחקיות.
"מבחינת המשחקיות אמרנו, "אוקיי, יש לנו את החלק הבסיסי והעיקרי של Star Wars Battlefront 2 'מתותק' ". יש דברים שאנחנו צריכים לשפר ואנחנו רוצים לבנות, אבל העיקר שאנחנו רוצים להוסיף זה עומק. צריך לתת לאנשים עוד סיבות לשחק במשחק, לנסות גיבורים שונים, לנסות סוגים שונים של חיילים ולכן הצגנו כיתות (כיתות כמו בצבא). יש קצת יותר מגוון במשחקים עכשיו ולא כולם זהים, ובנוסף עכשיו אתה יכול להקים את הכיתה שלך אם זה מה שמתחשק לך".
זו בהחלט לא הפתעה, וזה טוב לראות ש-DICE מקשיבים לאחר הביקורות הגדולות ביותר על המשחק הקודם, שהוא היה רדוד וחסר תוכן. בנוסף,נראה כי המשחק Star Wars Battlefront 2 יעבוד עם PSVR. הודלפה תמונה עם כיתוב בדנית שאומר שהמשחק יעבוד עם ה-PSVR, אותה תוכלו למצוא באתר הזה.
כדי להיכנס לכתבה האחרונה שלנו על Star Wars Battlefront 2, לחצו על הקישור הקישור