לא כמו במשחקי Star Wars: Battlefront הקודמים, במשחק החדש שיצא ממש לא מזמן, מרגישים מאוד בחוסר של מצב המשחק בו נלחמים בחלל.
במקום זה, קבילנו מצב משחק שבו ישנם 20 חיילים מעורבבים עם יריבי AI, שכל זה תחליף גרוע מאוד למצבי משחק במשחקים הקודמים.
על פי ראיון עם DICE שנעשה על ידי Metro GameCentral, הצדיקה Sigurlína Ingvarsdottir (מפיקה בכירה) את ההשמטה של קרבות חלל מסיבה שבבסיס DICE רואים את המשחק נע על גבי קרבות בין חיילים רגליים והסבירה שהמוד החדש מאוד נפוץ במשחקים.
בבסיס, זה משחק חיילים רגליים. הלק הגדול ביותר בחוויה הוא החיילים הרגליים ובתוך DICE אנחנו עובדים על רכבים כבר זמן רב ואני חושבת שאנחנו עושים את זה טוב מאוד. אבל אנחנו יודים שאנשים מאוד מתקשים עם תעופה. אנחנו יודעים שהמון אנשים אוהבים לעוף ב-Battlefield אבל גם יש אנשים שלא. ולכן נוצרו שני צדדים, וההשמטה הזו כאן כדי להקל על השחקנים. ולפי מה שאנחנו רואים עד עכשיו זה עובד בצורה מעולה. ולפעמים המוד החדש מוזכר כמועדף ביותר.
ואז אני מקבלת שאלות כמו, 'אז מה עם מסלולי טיסה או להוסיף שיפורים או אתם הולכים לעשות משהו מעבר לזה?..' ואני ניהית מאוד שמחה כשאני מקבלת שאלות כאלה בגלל שאני חושבת שהצלחנו לתפוס משהו שאנשים נהנים ממנו.בכללי, כשמדובר בגיימרים, זה נהיה דיי נפוץ. זה המוד עליו אנשים מספרים לנו שהם מופתעים מכמה הוא כיף וקל להטיס. בגלל שאנחנו יודעים שבמקרים רבים שחקנים מסתבכים עם טיסה.
לסיום, אני לא ממש בטוח מה לחשוב בנושא, אני מנסה להבין את דעתם של DICE, אבל זה פשוט נשמע "עצלנות", נכון שקשה להטיס אבל זו לא סיבה לא להכניס אפשרות כזו למשחק, מי שחושב שהוא מספיק טוב, יכנס למוד המתאים ויהנה ממנו, בזמן שאחרים יהנו מקרב רגלי.
מנסיון עם DICE, הם תמיד מפשלים בהתחלה, אבל לבסוף הם יקשיבו לקהל ויתנו לו מה שהוא רוצה גם אם זה דורש אקסטרא עבודה והשקעה כמו עם Battlefield 4.
אבל אפשר לטוס במשחק בחלליות
היי אבי, קרבות חלל, קרב המתקיים בחלל.
כמו שאמרתי זה מרגיש כמו תירוץ ודיי חבל שלא חשבו על כולם