Star Wars Battlefront, החידוש המוצלח של EA ו-Dice לסדרת המשחקים שגרמה לכולנו להתאהב ב-Star Wars כל פעם מחדש, ומההרפתקאות המפתיעות שמגיעות אלינו מגלקסיה רחוקה לפני זמן רב, הגיע אלינו הביתה לפני כמה ימים בודדים וכבר העלה כותרות רבות.
Battlefront, שנאבק ראש בראש כרגע מול ההצלחה של Fallout 4, לא נשאר מאחור ועל פי EA נחשב כעת להשקה הדיגיטלית הגדולה והטובה ביותר בכל ההיסטוריה של החברה, וגם כהשקה הגדולה ביותר בהשוואה למשחקי Star Wars מהעבר.
נציג EA פטריק סודרלונד אמר בפרסום חדש שהשחקנים יקבלו עוד תוכן חינמי למשחק, שנחשב לדי דל בתוכן, בחודשים הקרובים. ביחד עם Battle of Jakku, שתשוחרר ב-1 בדצמבר לכל אלו שהזמינו מראש את המשחק (וב-8 בדצמבר לכל השאר), סודרלונד הוסיף ואמר: "אנחנו נוסיף עוד ועוד ממה שכולכם אוהבים במשחק, כמו מפות חדשות ו-'Star Cards' בחינם בחודשים הקרובים, בנוסף לכל התוכן שאנחנו מתכננים ל-Season Pass."
מה נקבל בהרחבה הראשונה של Star Wars Battlefront?
Battle of Jakku, ההרחבה הראשונה והחינמית של המשחק, קיבלה קצת מידע נוסף בשבוע האחרון לגבי תוכנה. ההרחבה, מציגה בתוכה מצב משחק חדש לגמרי שיעבוד לא רק על שתי המפות החדשות שנקבל ביחד איתה, אלא גם עם כמה משאר המפות של Star Wars Battlefront. מצב המשחק החדש, הנקרא בשם Turning Point ייתן ל-40 שחקנים לשחק בו זמנית, כאשר המורדים מנסים להביס את האימפריה בעזרת שלוש נקודות שאותן תצטרך הקבוצה לכבוש. כאשר המורדים יכבשו נקודות, נקודות חדשות יפתחו המתקדמות יותר ויותר לכיוון השטח של האימפריה. כשהזמן מוגבל קצת קשה לקחת נקודות כאשר 20 אנשים נושמים לכם על הצוואר, ולכן ככל שתכבשו נקודות, תוסיפו יותר זמן לקבוצת המורדים עד שתצליחו לנצח את האימפריה הנוראה, שמנסה באותו הזמן להגן על הנקודות הללו.
שתי המפות שנקבל, יציגו בתוכן לא רק את המצב החדש Turning point, אלא גם מצבים קיימים, כאשר המפה Graveyard of Giants תקבל את המצבים Supremacy, Fighter Squadron ו-Walker Assault, והמפה Goazan Badlands תקבל את המצבים Blast, Drop Zone, Droid Run, Cargo, Hero Hunt ואפילו Heroes vs Villains.
לפרסם משחק בצורה הטובה ביותר, שלא הצליחה כל כך
Microsoft, או כמו שאני אוהב לקרוא לה "זאת שעושה מערכות הפעלה אבל גם קונסולות" (שם מאוד קליט, אני יודע), מצאה לעצמה שיטה מאוד מקורית לפרסם את עצמה ואת Battlefront, מבלי להשקיע יותר מידי בעיצוב.
אז איך Microsoft עשתה את זה? משתמש באתר הפורומים Neogaf חשף פרסומת מאוד מתוחכמת בעיתון ה-Metro באנגליה, המציגה אך ורק את המילים "Available Now on Xbox One.". "אבל רגע, איך זאת פרסומת ל-Battlefront? זאת אפילו לא פרסומת!" אתם בטח אומרים לעצמכם בחדר הריק (או שזה רק אני?), ובכן, Microsoft הצליחה להכניס את המילים הללו מיד לאחר סיקור למשחק בעיתון הבריטי, דבר שגרם לסיקור לא רק להיות חלק מהפרסומת, אלא גם לעזור לחברה לחסוך מעט כסף ועצבים בעיצוב מודעה שלא מכניסה את המילה "אקסקלוסיבי" לצד המשחק (מפני שהכבוד הזה, בחלקו, שייך ל-Sony), בהעברת אותו המסר.
אתם בטח שואלים את עצמכם (שוב, נודניקים) למה לחברה לעשות את זה אם המשחק כל כך מצליח? אבל התשובה מסתתרת בגוף השאלה, מפני שהמשחק אכן מצליח, אבל לא על ה-Xbox One, אלא על ה-Playstation 4.
VG247 דיווחה בתחילת השבוע, ש-Star Wars Battlefront מכר במהלך 24 השעות הראשונות להשקתו, כ-184 אלף עותקים רק על ה-Playstation 4, בעוד ה-Xbox One והמחשב האישי לא מגרדים אפילו את המספר הזה יחדיו, כאשר המשחק מכר כ-105 אלף עותקים וכ-48 אלף עותקים בהתאמה.
כמו שהזכרתי מקודם, Sony קיבלה בעלות למילה "אקסקלוסיבי" למשחק המצליח, בעסקה עם המפתחת, כדי לוודא שכל החומר הפרסומי של המשחק, כמו טריילרים, שלטי חוצות, וכדומה, יצביעו אך ורק לגרסת ה-Playstation 4.
ומה אתם חושבים על העדכונים החדשים? האם אתם מחכים להרחבה החינמית של המשחק? ספרו לנו בתגובות.