קרה לכם שקניתם משחק ובטיפשותכם שכחתם לבדוק את הדרישות?
קניתם ברגע של חולשה משחק גרוע?
סטים פותרת לכם את הבעיה עם מדיניות החזרות חדשה!
עד לא מזמן, אם לא הייתם מרוצים מהקנייה שלכם, הייתם יכולים לשלוח הודעה לתמיכה של סטים ולקוות שהסיבה שלכם מספיק מוצדקת, או שההודי שיושב בצד השני קם על רגל ימין.
אך עתה, גבירותיי ורבותיי, מהפך!
מהיום, תוכלו להחזיר כל משחק שקניתם מכל סיבה שהיא ולקבל החזר כספי מלא היישר מארנקו של גייבן.
אז מה מונע מכם להחזיר משחק שכבר סיימתם כמו ישראלים טובים?
יש כללים.
ראשית, משחק לא יוכל להיות מוחזר יותר מ14 ימים (דהיינו שבועיים) אחרי שנקנה.
שנית, לא תוכלו להחזיר משחק ברגע ששיחקתם בו יותר משעתיים.
עם זאת, גם אם אתם כבר לא עומדים בתנאים הנ"ל, אפשר עדיין לשלוח הודעה
לתמיכה של סטים, ושוב, לקוות, שההודי קם על רגלו עם הצד נגד השעון.
ואם החוקים לא הספיקו לכם הנה עוד כמה מקרים שבהם יחול שינוי במדיניות ההחזר הכספי על המוצר שקניתם:
- במקרים מסוימים,בקשות להחזרת dlc's לא יתקבלו מכיוון שהכסף כבר הועבר לחברה צד ג'.
- אם תעשו pre order למשחק מסוים, תוכלו להחזיר אותו עד שבועיים לאחר שהוא ייצא ולפני שתי שעות משחק.
- במקרה שהחלטתם לחסוך ולקנות בחנות cjs או בכל חנות שמוכרת סיראלים למשחקים שימומשו בסטים, אין לסטים אפשרות להחזיר לכם את כספכם.
שמחים על המדיניות החדשה של סטים?
הכתבה תפסה אתכם באמצע התפילה במקדש על שם הקדוש גייבן?
ספרו לנו בתגובות!