Styx: Shards of Darkness, משחק ההמשך למשחק Master of Shadows, שפותח על ידי Cyanide Studios, יבוא למחשב האישי ולקונסולות מאוחר יותר השנה. במשחק הזה, סדרת המשחקים Styx חוזרת להרפתקה חדשה, עם הפקה גדולה יותר, ועם המנוע היפהפה: Unreal Engine 4.
אחת מקבוצות האויבים שתפגשו ב-Shards of Darkness, היא האלפים האפלים (השוכנים בקורנגאר), שהוכרחו לחיות ללא ענבר במשך דורות רבים, ומשום כך הפכו ליצורים פנאטיים וצמאי דם. הם הצליחו לתעל קוורץ בתור מקור כוח בעל עוצמה רבה, והם גם מקצועיים בציד גובלינים, מה שגורם לאלף האפל המשמיד להיות דוגמה מצוינת לכך – הוא שיפר את כל מיומנויותיו עד לרמה מושלמת, ויכול להרוג יצורים שמסתתרים בפינות אפלות ובמקומות שקשה להגיע אליהם בקלות.
ואם יש מקום יותר מסוכן מקורנגאר, זוהי העיר ווילדורן, עיר ציידי הגובלינים. ווילדורנים הם גמדים הלבושים בשריון כבד וחזק, שסטיקס בעצמו לא מצליח לעבור את ההגנה העוצמתית שלהם, ולכן אתם מוכרחים לחדש את הדרכים שלכם ולהתאים אותם להגנות הללו, או להתחמק מהם. לכל גמד יש חוש ריח מאוד חזק, ולכן כל גמד יכול לאתר את סטיקס בקלות יתר.
זוהי רק דוגמה קטנה לאויבים הרבים שסטיקס יתמודד איתם במהלך מסעו. לכל כת יש את סוגי האויבים המיוחדים שלה, וכדי לנצח אותם תצטרכו להשתמש בכל הדברים שסטיקס יכול לעשות – מהתנקשויות ועד שימוש ביכולות הענבר שלו. אבל זה לא הכל! עמוק בתוך כל אלו ישנם אויבים שגדולים וחזקים יותר מכל דבר שראיתם בסדרת המשחקים Styx. מה הם? אנחנו לא יודעים! נצטרך לחכות לתצוגה של המשחק בכנס E3 2016 כדי לגלות.