פיוטר איואניקי, אחד ממפתחי משחק ה-Indie (עצמאי) SuperHot, חשף שהמשחק ירוץ ב60 פריימים לשניה (60 תמונות שרצות בשניה אחת כדי ליצור וידיאו זורם וחלק) על כל המערכות עליהן ייצא, גם על ה-Xbox One. " שישים פריימים לשניה הם המרכיב הכי חשוב כאן. זרימת המשחקיות היא כל העולם במקרה של SuperHot," הוא אמר. "אתם אמורים לראות את כל התזוזות הקטנות בעולם המשחק, שיהיו מאוד קשורות לתנועתכם במשחק."
"בצורה אחרת, זה מרגיש לא טוב. זהו דבר לא טוב מפני שזה קורה בקצה תשומת הלב שלכם. עם פחות פריימים לשניה אתם לא תתלוננו על הפריימים המעטים שחסרים, אתם תתלוננו על דברים אחרים. המשחק לא נראה כל כך טוב, השליטה בדמות מרגישה לא טובה, כדורים נראים מהירים יותר. אלו דברים כאלו. כשאתם מתחילים בפעם הראשונה לשחק על שישים פריימים לשניה, לעולם לא תרצו לחזור בחזרה, אתם פשוט תלמדו את ההבדל."
שאלה הנשאלת על ידי רבים היא, האם המשחק ירוץ גם על רזולוציית 1080p? פיוטר ענה על השאלה כך: "1080p ושישים פריימים לשניה הם המטרה, ואנחנו בדיוק בדרך המלך להשלמתה. פריימים לשניה הם מרכיב הרבה יותר חשוב בשילוב הזה לגבי SuperHot. זרימה היא המפתח למשחקיות של SuperHot."
ל-SuperHot עדיין אין תאריך יציאה רשמי, אך ידוע כי ייצא ל-Xbox One ולמחשב האישי השנה. בנוסף, אם תרצו להתנסות במשחק כבר עכשיו, תוכלו לקבל את ההנאה בלינק זה.
רוצים לקנות משחקים נוספים למחשבכם האישי? רוצו ל-CDKeyHouse למחירים הזולים ביותר, ובנוסף קבלו מאיתנו קוד הנחה נוספת על ההנחות שבאתר: PCGalaxy.
הגיוני שנראה אינדי על 60 ???
יש די הרבה משחקים שמשתדלים להגיע ל-60 FPS, וזה כיף לראות שמפתחי אינדי מתחילים להיות משהו יותר ויותר משמעותי בתעשיית המשחקים.
דווקא מאד הגיוני, כמה טוב המשחק רץ תלוי נטו ביעילות הקוד שלו (לפחות מהצד של המפתחים, הם לא יכולים לשלוט בכמה טוב המחשב שלך) ודווקא בצוותים קטנים, כמו שיש בדרך כלל באולפני אינדי, יותר קל לתאם את הקוד מאחורי המשחק כך שידע לנצל את משאבי המכונה עליה הוא רץ כמו שצריך.
בסוף זה יהיה 30