בשנה שעברה, Until Dawn, המשחק של Supermassive Games שעבר מחזור פיתוח ארוך במיוחד הפך להפתעת השנה, למרות שהחליף את הבלעדיות שלו בין כמה קונסולות, ולמרות שבגלל כך מחזור הפיתוח שלו הפך לארוך מדי. משהו כזה פשוט הראה לנו את הכשרון האדיר שהמפתחת החביאה בין השרוולים, ולא מפתיע שהרבה אנשים החלו להתעניין בעתיד הסטודיו.
לאחרונה, המפתחת הכריזה שהעתיד שלהם כנראה יגיע לכמה קונסולות- משהו שהם מצפים לו כדי להרחיב את קהל המעריצים שלהם: "עבדנו עם Sony מאז שהסטודיו נפתח, כלומר בערך 8 שנים," סיפר פיט סמואלס ל-MCV דרך ThisGenGaming. "אהבתי את זה, היה נהדר לעבוד איתם והייתה לנו מערכת יחסים חזקה איתם. אני חושב שהרבה מהעבדונה שעשינו איתם מתיישרת עם מה שרצינו לעשות ולאן שרצינו ללכת. אבל כן, אנחנו סטודיו עצמאי עכשיו ואנחנו נלהבים, ממשיכים קדימה, כדי להביא את המשחקים שלנו לקהל רחב יותר ממה שהיה לנו בעבר. זה מה שאנחנו רוצים עכשיו, וזה זמן מרגש בשבילנו."
המהלך הזה של Supermassive Games ידוע כבר- הפרטנרים האישיים של Sony, הלא הם Insomniac (האחראים על Ratchet and Clanck ו-Resistance) ו-Ready at Dawn (שהביאו לנו את The Order המאכזב בשנה שעברה) פרשו את כנפיהן ועברו לפיתוח לפלטפורמות שונות. בצד של Microsoft, הסטודיו Bungie ו-Remedy הם שתי דוגמות של מפתחים שעושים את אותו הדבר בדיוק. עכשיו לא נותר לנו אלא לקוות שהמהלך הזה יצליח גם ל-Supermassive.