פומיטו אואדה (Fumito Ueda) הוא אחד המפתחים המעניינים והמוזרים בתעשיית משחקי המחשב כיום. הוא אחראי לשלושה משחקים בלבד, אבל כל אחד מהם עומד בפני עצמו בתור יצירה חשובה ומשמעותית בתרבות הגיימינג. המשחק האחרון שלו, The Last Guardian, יצא בשנה שעברה אחרי כמעט עשור של פיתוח וגם אם קיבל ביקורת קשה על בעיות טכניות עדיין הולל כאחד המשחקים המקוריים והמעניינים מזה שנים.
עכשיו, אואדה מתחיל לדבר על הכיוון אליו ילך הכותר הבא שלו. כחלק מכנס Nordic Games ובשיחה עם האתר gamesindustry.biz הוא אומר שהוא מתכנן משחק שיתרחש בעולם פתוח. אואדה דיבר על כך שהוא מקווה לקחת את מה שלמד מהעבודה על The Last Guardian וליישם את זה מחדש בסביבה פתוחה. הוא משווה את התהליך למה שהוא עשה בשני המשחקים הראשונים שלו – ICO ו-Shadow of the Colossus – שם הוא עבר ממשחק באזור מוגבל למשחק באזור רחב וגדול.
בהתחשב בזמן הפיתוח הארוך במיוחד של The Last Guardian, ובבעיות בהן הוא נתקל בדרך, צריך להחזיק אצבעות שהמשחק הבא של אואדה יגיע בצורה חלקה יותר. Shadow of the Colossus שלו הוא עדיין אחד מהמשחקים הטובים והחשובים ביותר שנוצרו אי פעם, ולאואדה עדיין מגיע קרדיט בתור אחד הקולות הייחודיים ביותר בתרבות הגיימינג.