בראיון עם Eurogamer, מפתחת המשחק Titanfall מסבירה מדוע משקל המשחק הגיע ל-48GB, בזמן שגרסת ה-Xbox One שוקל רק 14GB.
בגרסת ה-PC של Titanfall ישנם 35GB אך ורק של אודיו לא דחוס, וזהו דבר שאנחנו לא רגילים לראות במשחקים. ריצ'רד בייקר, מהנדס ראשי ב-Respawn סיפר: "רצינו להשאיר את האודיו דחוס ולתת למערכת להתמודד איתו, אך חששנו כי המערכות אשר עומדות בדרישות המינימום של המשחק לא יצליחו להתמודד עם זה. מערכבת עם מעבד בעל ליבה כפולה היה משקיע אחוז נכבד מהמשאבים שלו בקידו האודיו הדחוס."
בסך הכל Respawn רצו שהמשחק ירוץ טוב יותר על המערכות החלשות יותר, זה אמנם עולה לנו במשקל אדיר, אבל לפחות גם 8800GT הישן ומעבד ליבה כפולה פשוט יכולים להריץ את המשחק יופי. בעיה זו לא רלוונטית כלפי ה-Xbox One מפני שיש לו מערכת קידוד אודיו מובנית.