השבוע(ה-13 למרץ 2015) Ubisoft הודיעה על פתיחתו של מרכז שירות הצרכנים החדש שלהם, המרכז ממוקם בניוקאסטל(Newcastle) שבבריטניה.
המרכז יטפל בפניות צרכנים מאירופה, המזרח התיכון ומאסיה, מבוסס על שילוב של צוותי תמיכה ומנהלי יחסי הנהלה קהילה.
Ubisoft מתכננת להרחיב מרכז זה כך שעד סוף 2015 יהיו בו יותר ממאה חברי צוות עם השאיפה להגדיל אותו עוד כך שיכלול יותר ממאתיים חברי צוות בשנים הקרובות.
פתיחת מרכז שירות צרכנים זה הוא צעד חיוני להכרת השחקנים שלנו ולספק אותם שירות ותמיכה מירביים" מסבירה סטפני קת'רין- יו"ר שירות צרכנים באירופה, המזרח התיכון ואסיה של Ubisoft.
יוביסופט מאמצת את המודל ' משחקים בתור שירות ', צוותי התמיכה ומנהלי יחסי הנהלה קהילה עובדים ביחד כדי לשמור את קהילת הגיימרים שמחים ועסוקים עם המשחקים והמותגים האהובים עליהם וזאת מטרתנו.
המרכז כרגע מעסיק 75 אנשים עם תוכניות להרחיב אותו ולהעסיק בו מאה אנשים עד סוף 2015. צוותי תמיכה ויחסי הנהלה קהילה זמינים 7\24 ואפשר לתקשר איתם דרך טלפון, אימייל, פורומים ועוד ערוצים אחרים באחת עשרה שפות שונות.
ליצירת קשר:
אלינור טווילטון, אחראית יחסי ציבור.
Eleanor Twilton, Corporate PR Manager
Office: +33 (0)1 48 18 33 44
Mobile: +33 (0)6 45 33 08 84
E-mail: [email protected]