Sony מחליטה ללכת בגדול על הפרסום של משחקה החדש, Uncharted 4, כאשר היא פרסמה טריילר חדש שישודר בבתי קולנוע ברחבי אירופה.
למה Sony עושה את זה? התשובה לכך די פשוטה.
Sony רוצה לפרסם כמה שיותר את Uncharted 4, המשחק שיסיים את הקוואדרילוגיה המפורסמת והמוצלחת שלה, ומה יותר טוב מפרסום בקולנוע כרגע? בזה הרגע, בתי הקולנוע גואשים בצופים שקונים כרטיסים לסרט החדש "באטמן נגד סופרמן", עליו עשינו ביקורת ותוכלו לקרוא אותו כאן, ופרסום קולנועי של משחק בסדר גודל כזה ובמצב שנוצר בבתי הקולנוע יתן ל-Sony כמה שיותר פרסום למשחק.
הטריילר עצמו נראה די טוב, כאשר הוא מרונדר באנימציית מחשב יפיפיה, ובו אנחנו רואים את גיבור המשחק, ניית'ן דרייק, מטיל מטבע שככל הנראה הוא האוצר אותו הוא מחפש, ולאחר מכן אנחנו רואים את מה שדרייק עבר בדרך לאוצר: מלחמות, אהבה ורגעים מרגשים. בסופו של הטריילר, אנחנו שומעים את דרייק שואל את עצמו, אם האוצר אותו השיג באמת שווה את כל מה שעבר בשבילו.
אישית, אני חושב שזה פרסום מצוין למשחק כזה, כאשר גם גיימרים וגם כאלה שלא משחקים במשחקים ישימו עין על המשחק המצוין הזה.
Uncharted 4: A Thief's End יצא בלעדית לקונסולת ה-PS4 בעשירי למאי 2016.