במסגרת כנס PAX West, הבמאית של סדרת Uncharted ושל משחק Star Wars החדש של Visceral מספרת על קשיי ההפקה והפיתוח של המשחק.
למשחק Star Wars החדש של המפתחת Visceral בהחלט יש המון ציפיות. בנוסף ליקום קולנועי אהוב מאוד, המשחק מלווה גם בבימויה Amy Hennig, שעבדה על סדרת Uncharted. הבמאית דנה במסגרת כנס PAX West על המשחק שהיא מובילה, וחלקה מחשבות על אתגרי הפיתוח שלו.
Visceral עובדים עם מחלקת הסיפור של LucasFilms בהובלת Doug Chang, והמטרה היא להפוך את המשחק לכמה שיותר אותנטי ביקום Star Wars.
"המושג Star Wars אותנטי יכול להיות מכוון לדיוק של ה-AT-ST נכון? וכמובן שנצטרך לעשות את זה, אבל העיקר הוא דברים חדשים, דמויות חדשות, סיפור חדש, מיקומים חדשים, יצורים חדשים וטכנולוגיה חדשה. כל הדברים האלה צריכים להיכנס בצורה אותנטית למשחק ביחד עם התוכן של Star Wars שכולנו מכירים ואוהבים מגיל 0.
יש המון קווי דמיון משותפים לעבודה על Star Wars ועל Uncharted אבל יש גם המון הבדלים. אז ידעתי והחלטתי שחוקים וקווים בסיסיים שהנחתי בפיתוח סדרת Uncharted כבר לא תקפים והתחלנו מאפס. בסדרת Uncharted עוקבים אחרי Nathan בערך כל הזמן. יש רגעים שחותכים ממנו אבל זה רק דברים שוליים. בסרטי Star Wars תמיד רואים מה הרעים עושים – "בינתיים בכוכב המוות"…"
Hennig דיברה גם על חוויית ההרפתקאות מבלי לדעת דברים שהדמויות לא יודעות. "כאשר אנחנו רואים סרט, יש לנו את יכולת הצופה מלמעלה נכון? אנחנו לא הדמות המרכזית. המאבק שלהם נראה מ'למעלה' על ידי הדברים שאנחנו רואים והם לא. איך תוכל לעשות את זה במשחק שבו אתה אמור לזהות את הדמות הראשית ולחתוך גם לרעים? זה אחד מהאתגרים שניצבים בפנינו בפיתוח."
בכל אופן, כמו בטרילוגיה החדשה וכמו בסרט המתקרב Rogue One, משחק ה-Star Wars של Visceral יכלול דמויות שנאבקות ועומדות בפני סיכויים נמוכים להצלחה. "הדמויות ייאלצו לעבוד ביחד ולהיות חכמות יותר מהאויבים. ובכל זאת, איך הופכים רעיון כזה למשחקיות? איך לוקחים רעיון כזה ובונים אותו בתוך מכניקת משחק? גם זה אתגר גדול שעומד בפנינו בפיתוח."
מהן הציפיות שלכם מהמשחק הבא של Star Wars מבית Visceral? שתפו אותנו באזור התגובות!